Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2880
Title: Механізм психолого-дидактичного стимулювання студентів до занять фізичною культурою
Other Titles: Mechanism of Psychodidactic Stimulation of Students to Physical Culture Classes
Authors: Ніколайчук, Ірина
Додонова, Олена
Григор’єва, Вікторія
Nikolaychuk, Irina
Dodonova, Yelena
Grigoryeva, Viktoriya
Bibliographic description (Ukraine): Ніколайчук І. Механізм психолого-дидактичного стимулювання студентів до занять фізичною культурою / І. Ніколайчук , О. Додонова, В. Григор’єва // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – С. 203–207.
Issue Date: 2013
Date of entry: 31-Jan-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: дидактика
механізм
психологія
фізична культура
навчання
стимулювання
студент
теорія
didactics
mechanism
psychology
physical culture
studying
principle
stimulation
student
theory
Abstract: У статті розглянуто принципи дидактики, навчання, теорії фізичного виховання та стимулювання, на основі яких розроблено механізм психолого-дидактичного стимулювання до занять із фізичної культури. Проведені дослідження дають змогу стверджувати, що в теоріях навчання та фізичного виховання майже не розглянуто принципи стимулювання на основах дидактики. Обґрунтовано превентивність принципів психолого-дидактичного стимулювання, порівняно з іншими. Надано рекомендації щодо впровадження розробленого механізму в навчальний процес ВНЗ. The article presents principles od didactics, physical education theory and stimulation on basis of which mechanism of psychodidactic stimulation of students to physical culture classes was developed. Conducted research let us state that in theory of physical education there were almost not studied principles of stimulation on the basis of didactics. We have grounded preventiveness of principles of psychodidactic stimulation in comparison with the others. We have also given recommendation concerning implementation of the developed mechanism into educational process of higher educational establishment.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2880
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nykolajc.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.