Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколайчук, Ірина-
dc.contributor.authorДодонова, Олена-
dc.contributor.authorГригор’єва, Вікторія-
dc.contributor.authorNikolaychuk, Irina-
dc.contributor.authorDodonova, Yelena-
dc.contributor.authorGrigoryeva, Viktoriya-
dc.date.accessioned2014-01-31T13:14:57Z-
dc.date.available2014-01-31T13:14:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНіколайчук І. Механізм психолого-дидактичного стимулювання студентів до занять фізичною культурою / І. Ніколайчук , О. Додонова, В. Григор’єва // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – С. 203–207.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 378.062: 796-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2880-
dc.description.abstractУ статті розглянуто принципи дидактики, навчання, теорії фізичного виховання та стимулювання, на основі яких розроблено механізм психолого-дидактичного стимулювання до занять із фізичної культури. Проведені дослідження дають змогу стверджувати, що в теоріях навчання та фізичного виховання майже не розглянуто принципи стимулювання на основах дидактики. Обґрунтовано превентивність принципів психолого-дидактичного стимулювання, порівняно з іншими. Надано рекомендації щодо впровадження розробленого механізму в навчальний процес ВНЗ. The article presents principles od didactics, physical education theory and stimulation on basis of which mechanism of psychodidactic stimulation of students to physical culture classes was developed. Conducted research let us state that in theory of physical education there were almost not studied principles of stimulation on the basis of didactics. We have grounded preventiveness of principles of psychodidactic stimulation in comparison with the others. We have also given recommendation concerning implementation of the developed mechanism into educational process of higher educational establishment.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдидактикаuk_UK
dc.subjectмеханізмuk_UK
dc.subjectпсихологіяuk_UK
dc.subjectфізична культураuk_UK
dc.subjectнавчанняuk_UK
dc.subjectстимулюванняuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectтеоріяuk_UK
dc.subjectdidacticsuk_UK
dc.subjectmechanismuk_UK
dc.subjectpsychologyuk_UK
dc.subjectphysical cultureuk_UK
dc.subjectstudyinguk_UK
dc.subjectprincipleuk_UK
dc.subjectstimulationuk_UK
dc.subjectstudentuk_UK
dc.subjecttheoryuk_UK
dc.titleМеханізм психолого-дидактичного стимулювання студентів до занять фізичною культуроюuk_UK
dc.title.alternativeMechanism of Psychodidactic Stimulation of Students to Physical Culture Classesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nykolajc.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.