Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2874
Назва: К вопросу оценки эффективности использования информационных технологий обучения в процессе подготовки специалистов высшей школы
Інші назви: To the Question of Estimation of the Use of Information Technologies of Studies in the Process of Preparation of Specialists of Higher School
Автори: Караватская, Мария
Шабацкая, Светлана
Karavatska, Mariya
Shabatska, Svetlana
Бібліографічний опис: Караватская М., Шабацкая С. К вопросу оценки эффективности использования информационных технологий обучения в процессе подготовки специалистов высшей школы / М. Караватская, С. Шабацкая // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 9. - С. 31-36. - Бібліогр.: 10 назв.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 31-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: информационные технологии обучения
критерии эффективности
подготовка спе- циалистов
information technology of training
efficiency criteria
students training
Короткий огляд (реферат): В работе изучены, обобщены и проанализированы данные, касающиеся проблемы оценки эффективности использования информационных технологий в процессе подготовки специалистов высшей школы. Описаны педагогические и дидактические условия, которые учитываются при разработке информационных систем, присущие для всей информационной сферы. Представлена информация о классификации информационных технологий, используемых при подготовке специалистов высшей школы. Особое внимание уделено описанию количественных и качественных показателей оценки эффективности, которые касаются использования информационных технологий в повышении уровня знаний студентов. In this work the data, corresponded to problem of estimation of effective application of information technology in the process of training of university students is investigated, generalized and analyzed. Pedagogical and didactic conditions, that are taken into account during the information system designing that are inherent for the whole information sphere are described. The classification of information technologies, used during the training of university students is presented. Particular attention is given to describe the qualitative and quantitative evaluation concerning the use of information technology in increasing students' knowledge.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2874
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.