Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКараватская, Мария-
dc.contributor.authorШабацкая, Светлана-
dc.contributor.authorKaravatska, Mariya-
dc.contributor.authorShabatska, Svetlana-
dc.date.accessioned2014-01-31T12:30:51Z-
dc.date.available2014-01-31T12:30:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКараватская М., Шабацкая С. К вопросу оценки эффективности использования информационных технологий обучения в процессе подготовки специалистов высшей школы / М. Караватская, С. Шабацкая // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 9. - С. 31-36. - Бібліогр.: 10 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796:378.1+004-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2874-
dc.description.abstractВ работе изучены, обобщены и проанализированы данные, касающиеся проблемы оценки эффективности использования информационных технологий в процессе подготовки специалистов высшей школы. Описаны педагогические и дидактические условия, которые учитываются при разработке информационных систем, присущие для всей информационной сферы. Представлена информация о классификации информационных технологий, используемых при подготовке специалистов высшей школы. Особое внимание уделено описанию количественных и качественных показателей оценки эффективности, которые касаются использования информационных технологий в повышении уровня знаний студентов. In this work the data, corresponded to problem of estimation of effective application of information technology in the process of training of university students is investigated, generalized and analyzed. Pedagogical and didactic conditions, that are taken into account during the information system designing that are inherent for the whole information sphere are described. The classification of information technologies, used during the training of university students is presented. Particular attention is given to describe the qualitative and quantitative evaluation concerning the use of information technology in increasing students' knowledge.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectинформационные технологии обученияuk_UK
dc.subjectкритерии эффективностиuk_UK
dc.subjectподготовка спе- циалистовuk_UK
dc.subjectinformation technology of traininguk_UK
dc.subjectefficiency criteriauk_UK
dc.subjectstudents traininguk_UK
dc.titleК вопросу оценки эффективности использования информационных технологий обучения в процессе подготовки специалистов высшей школыuk_UK
dc.title.alternativeTo the Question of Estimation of the Use of Information Technologies of Studies in the Process of Preparation of Specialists of Higher Schooluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.