Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28611
Title: Маркетингова товарна політика
Authors: Лялюк, Алла Миколаївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Лялюк А. М. Маркетингова товарна політика [Електронне видання] : методичні рекомендації до самостійної роботи. Частина 2. Луцьк , 2025. 51 с.
Issue Date: Sep-2025
Date of entry: 8-Oct-2025
Publisher: Волинський національний університет мені Лесі Українки
UDC: 339.138 (075.8)
Keywords: планування нового продукту
товарна політика
розроблення товару
види ідентифікування продукції
Abstract: Методичні рекомендації призначені для допомоги при самостійному опрацюванні тем, винесених на самостійне опрацювання з освітнього компонента «Маркетингова товарна політика» за темами : «Планування нового продукту і розроблення товару», «Призначення та види ідентифікування продукції», «Формування асортименту товарів у роздрібній торговельній мережі». Рекомендовано здобувачам освіти 2 курсу освітньої програми «Маркетинг»
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28611
Content type: Methodical recommendations
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MTP2.pdf1,61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.