Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялюк, Алла Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-10-08T10:12:12Z-
dc.date.available2025-10-08T10:12:12Z-
dc.date.issued2025-09-
dc.identifier.citationЛялюк А. М. Маркетингова товарна політика [Електронне видання] : методичні рекомендації до самостійної роботи. Частина 2. Луцьк , 2025. 51 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28611-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації призначені для допомоги при самостійному опрацюванні тем, винесених на самостійне опрацювання з освітнього компонента «Маркетингова товарна політика» за темами : «Планування нового продукту і розроблення товару», «Призначення та види ідентифікування продукції», «Формування асортименту товарів у роздрібній торговельній мережі». Рекомендовано здобувачам освіти 2 курсу освітньої програми «Маркетинг»uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет мені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпланування нового продуктуuk_UK
dc.subjectтоварна політикаuk_UK
dc.subjectрозроблення товаруuk_UK
dc.subjectвиди ідентифікування продукціїuk_UK
dc.titleМаркетингова товарна політикаuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subject.udc339.138 (075.8)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MTP2.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.