Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28611
Назва: Маркетингова товарна політика
Автори: Лялюк, Алла Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Лялюк А. М. Маркетингова товарна політика [Електронне видання] : методичні рекомендації до самостійної роботи. Частина 2. Луцьк , 2025. 51 с.
Дата публікації: вер-2025
Дата внесення: 8-жов-2025
Видавництво: Волинський національний університет мені Лесі Українки
УДК: 339.138 (075.8)
Теми: планування нового продукту
товарна політика
розроблення товару
види ідентифікування продукції
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації призначені для допомоги при самостійному опрацюванні тем, винесених на самостійне опрацювання з освітнього компонента «Маркетингова товарна політика» за темами : «Планування нового продукту і розроблення товару», «Призначення та види ідентифікування продукції», «Формування асортименту товарів у роздрібній торговельній мережі». Рекомендовано здобувачам освіти 2 курсу освітньої програми «Маркетинг»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28611
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MTP2.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.