Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28599
Назва: Психодизайн навчальної і професійної діяльності
Автори: Коць, Михайло Онисимович
Бібліографічний опис: Коць М. О. Психодизайн навчальної і професійної діяльності : силабус нормативного освітнього компонента підготовки магістра спеціальності С4 «Психологія» освітньо-професійної програми «Психологія» / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2025. 15 с.
Дата публікації: 28-лип-2025
Дата внесення: 7-жов-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: професійна адаптація
кризи професійного становлення
психологічні інструменти та технології в психодизайні
Короткий огляд (реферат): Метою ОК «Психодизайн навчальної і професійної діяльності» є формування у здобувачів освіти цілісного розуміння теоретичних засад і практичних технологій психодизайну як міждисциплінарного напряму, що інтегрує психологію, педагогіку та дизайн середовища; розвиток здатності застосовувати психодизайнерські підходи для оптимізації навчальної та професійної діяльності, підвищення ефективності адаптації, профілактики професійних криз і створення ресурсного середовища для розвитку особистості та колективу. Завданнями вивчення ОК «Психодизайн навчальної і професійної діяльності» є: - формування уявлень про психодизайн навчальної і професійної діяльності як про актуальну теоретико-прикладну наукову галузь; - розкрити сутність психодизайну як синтезу науки, мистецтва та психології; - сформувати знання про психологічні основи навчальної та професійної діяльності; - навчити студентів аналізувати та проектувати середовище з урахуванням психологічних принципів; - розвинути практичні навички застосування інструментів і технологій психодизайну в освіті та професійній сфері; - сформувати етичну та креативну позицію майбутнього психолога щодо впливу середовища на людину. В освітньому компоненті (ОК) представлено теоретико-методологічні та практичні засади вивчення психодизайну навчальної і професійної діяльності; аналізується психодизайн як соціально-психологічна реальність у взаємозв’язку із професійним самовизначенням та професійною діяльністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28599
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psy_dyz.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.