Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28599Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Коць, Михайло Онисимович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-07T12:46:52Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-07T12:46:52Z | - |
| dc.date.issued | 2025-07-28 | - |
| dc.identifier.citation | Коць М. О. Психодизайн навчальної і професійної діяльності : силабус нормативного освітнього компонента підготовки магістра спеціальності С4 «Психологія» освітньо-професійної програми «Психологія» / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2025. 15 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28599 | - |
| dc.description.abstract | Метою ОК «Психодизайн навчальної і професійної діяльності» є формування у здобувачів освіти цілісного розуміння теоретичних засад і практичних технологій психодизайну як міждисциплінарного напряму, що інтегрує психологію, педагогіку та дизайн середовища; розвиток здатності застосовувати психодизайнерські підходи для оптимізації навчальної та професійної діяльності, підвищення ефективності адаптації, профілактики професійних криз і створення ресурсного середовища для розвитку особистості та колективу. Завданнями вивчення ОК «Психодизайн навчальної і професійної діяльності» є: - формування уявлень про психодизайн навчальної і професійної діяльності як про актуальну теоретико-прикладну наукову галузь; - розкрити сутність психодизайну як синтезу науки, мистецтва та психології; - сформувати знання про психологічні основи навчальної та професійної діяльності; - навчити студентів аналізувати та проектувати середовище з урахуванням психологічних принципів; - розвинути практичні навички застосування інструментів і технологій психодизайну в освіті та професійній сфері; - сформувати етичну та креативну позицію майбутнього психолога щодо впливу середовища на людину. В освітньому компоненті (ОК) представлено теоретико-методологічні та практичні засади вивчення психодизайну навчальної і професійної діяльності; аналізується психодизайн як соціально-психологічна реальність у взаємозв’язку із професійним самовизначенням та професійною діяльністю. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | - |
| dc.subject | професійна адаптація | uk_UK |
| dc.subject | кризи професійного становлення | uk_UK |
| dc.subject | психологічні інструменти та технології в психодизайні | uk_UK |
| dc.title | Психодизайн навчальної і професійної діяльності | uk_UK |
| dc.type | Training program | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Psy_dyz.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.