Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28599
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоць, Михайло Онисимович-
dc.date.accessioned2025-10-07T12:46:52Z-
dc.date.available2025-10-07T12:46:52Z-
dc.date.issued2025-07-28-
dc.identifier.citationКоць М. О. Психодизайн навчальної і професійної діяльності : силабус нормативного освітнього компонента підготовки магістра спеціальності С4 «Психологія» освітньо-професійної програми «Психологія» / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2025. 15 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28599-
dc.description.abstractМетою ОК «Психодизайн навчальної і професійної діяльності» є формування у здобувачів освіти цілісного розуміння теоретичних засад і практичних технологій психодизайну як міждисциплінарного напряму, що інтегрує психологію, педагогіку та дизайн середовища; розвиток здатності застосовувати психодизайнерські підходи для оптимізації навчальної та професійної діяльності, підвищення ефективності адаптації, профілактики професійних криз і створення ресурсного середовища для розвитку особистості та колективу. Завданнями вивчення ОК «Психодизайн навчальної і професійної діяльності» є: - формування уявлень про психодизайн навчальної і професійної діяльності як про актуальну теоретико-прикладну наукову галузь; - розкрити сутність психодизайну як синтезу науки, мистецтва та психології; - сформувати знання про психологічні основи навчальної та професійної діяльності; - навчити студентів аналізувати та проектувати середовище з урахуванням психологічних принципів; - розвинути практичні навички застосування інструментів і технологій психодизайну в освіті та професійній сфері; - сформувати етичну та креативну позицію майбутнього психолога щодо впливу середовища на людину. В освітньому компоненті (ОК) представлено теоретико-методологічні та практичні засади вивчення психодизайну навчальної і професійної діяльності; аналізується психодизайн як соціально-психологічна реальність у взаємозв’язку із професійним самовизначенням та професійною діяльністю.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectпрофесійна адаптаціяuk_UK
dc.subjectкризи професійного становленняuk_UK
dc.subjectпсихологічні інструменти та технології в психодизайніuk_UK
dc.titleПсиходизайн навчальної і професійної діяльностіuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psy_dyz.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.