Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28599
Title: | Психодизайн навчальної і професійної діяльності |
Authors: | Коць, Михайло Онисимович |
Bibliographic description (Ukraine): | Коць М. О. Психодизайн навчальної і професійної діяльності : силабус нормативного освітнього компонента підготовки магістра спеціальності С4 «Психологія» освітньо-професійної програми «Психологія» / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2025. 15 с. |
Issue Date: | 28-Jul-2025 |
Date of entry: | 7-Oct-2025 |
Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Keywords: | професійна адаптація кризи професійного становлення психологічні інструменти та технології в психодизайні |
Abstract: | Метою ОК «Психодизайн навчальної і професійної діяльності» є формування у здобувачів освіти цілісного розуміння теоретичних засад і практичних технологій психодизайну як міждисциплінарного напряму, що інтегрує психологію, педагогіку та дизайн середовища; розвиток здатності застосовувати психодизайнерські підходи для оптимізації навчальної та професійної діяльності, підвищення ефективності адаптації, профілактики професійних криз і створення ресурсного середовища для розвитку особистості та колективу. Завданнями вивчення ОК «Психодизайн навчальної і професійної діяльності» є: - формування уявлень про психодизайн навчальної і професійної діяльності як про актуальну теоретико-прикладну наукову галузь; - розкрити сутність психодизайну як синтезу науки, мистецтва та психології; - сформувати знання про психологічні основи навчальної та професійної діяльності; - навчити студентів аналізувати та проектувати середовище з урахуванням психологічних принципів; - розвинути практичні навички застосування інструментів і технологій психодизайну в освіті та професійній сфері; - сформувати етичну та креативну позицію майбутнього психолога щодо впливу середовища на людину. В освітньому компоненті (ОК) представлено теоретико-методологічні та практичні засади вивчення психодизайну навчальної і професійної діяльності; аналізується психодизайн як соціально-психологічна реальність у взаємозв’язку із професійним самовизначенням та професійною діяльністю. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28599 |
Content type: | Training program |
Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Psy_dyz.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.