Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28561
Title: Особливості застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі
Authors: Миронюк, Вероніка Миколаївна
Affiliation: Кафедра практики англійської мови
014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)
Bibliographic description (Ukraine): Миронюк В. М. Особливості застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 92 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 1-Oct-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Крисанова, Тетяна Анатоліївна
Keywords: старша школа
змішане навчання
методика змішаного навчання
моделі змішаного навчання
комунікативні навички
Abstract: Магістерська робота присвячена дослідженню поняття змішаного навчання, аналізу методики застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі. Актуальність роботи зумовлена потребами сучасної освіти в Україні в умовах повномасштабної війни. Запровадження змішаних моделей навчання сприяє підвищенню успішності учнів, подолання ними мовного бар’єру, вдосконалення навчального процесу. Ці фактори надзвичайно важливі для подальшого професійного та соціального розвитку здобувачів освіти, а також і майбутнього становлення України. При написанні роботи було досліджено виникнення і становлення змішаного навчання як методу навчання, опис його існуючих моделей та наявний досвід їх запровадження. Також виявлено вплив запровадження моделі індивідуальної ротації на рівень знань та навичок у старшокласників. Наведено приклади застосування методики для формування комунікативних навичок учнів 11-х класів. Доведено ефективність використання даної технології за допомогою педагогічного експерименту. Практичне значення роботи полягає у розробці рекомендацій для ефективної інтеграції моделі змішаного навчання у навчальний процес. Запропоновані методичні підходи спрямовані на розвиток навичок говоріння, поглиблення знань лексики, а також подолання мовного бар’єру.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28561
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FIF_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Myroniuk_2024.pdf1,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.