Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28561
Назва: | Особливості застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі |
Автори: | Миронюк, Вероніка Миколаївна |
Приналежність: | Кафедра практики англійської мови 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) |
Бібліографічний опис: | Миронюк В. М. Особливості застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 92 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 1-жов-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Крисанова, Тетяна Анатоліївна |
Теми: | старша школа змішане навчання методика змішаного навчання моделі змішаного навчання комунікативні навички |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена дослідженню поняття змішаного навчання, аналізу методики застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі. Актуальність роботи зумовлена потребами сучасної освіти в Україні в умовах повномасштабної війни. Запровадження змішаних моделей навчання сприяє підвищенню успішності учнів, подолання ними мовного бар’єру, вдосконалення навчального процесу. Ці фактори надзвичайно важливі для подальшого професійного та соціального розвитку здобувачів освіти, а також і майбутнього становлення України. При написанні роботи було досліджено виникнення і становлення змішаного навчання як методу навчання, опис його існуючих моделей та наявний досвід їх запровадження. Також виявлено вплив запровадження моделі індивідуальної ротації на рівень знань та навичок у старшокласників. Наведено приклади застосування методики для формування комунікативних навичок учнів 11-х класів. Доведено ефективність використання даної технології за допомогою педагогічного експерименту. Практичне значення роботи полягає у розробці рекомендацій для ефективної інтеграції моделі змішаного навчання у навчальний процес. Запропоновані методичні підходи спрямовані на розвиток навичок говоріння, поглиблення знань лексики, а також подолання мовного бар’єру. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28561 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Myroniuk_2024.pdf | 1,79 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.