Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28561
Назва: Особливості застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі
Автори: Миронюк, Вероніка Миколаївна
Приналежність: Кафедра практики англійської мови
014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)
Бібліографічний опис: Миронюк В. М. Особливості застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 92 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 1-жов-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Крисанова, Тетяна Анатоліївна
Теми: старша школа
змішане навчання
методика змішаного навчання
моделі змішаного навчання
комунікативні навички
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена дослідженню поняття змішаного навчання, аналізу методики застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі. Актуальність роботи зумовлена потребами сучасної освіти в Україні в умовах повномасштабної війни. Запровадження змішаних моделей навчання сприяє підвищенню успішності учнів, подолання ними мовного бар’єру, вдосконалення навчального процесу. Ці фактори надзвичайно важливі для подальшого професійного та соціального розвитку здобувачів освіти, а також і майбутнього становлення України. При написанні роботи було досліджено виникнення і становлення змішаного навчання як методу навчання, опис його існуючих моделей та наявний досвід їх запровадження. Також виявлено вплив запровадження моделі індивідуальної ротації на рівень знань та навичок у старшокласників. Наведено приклади застосування методики для формування комунікативних навичок учнів 11-х класів. Доведено ефективність використання даної технології за допомогою педагогічного експерименту. Практичне значення роботи полягає у розробці рекомендацій для ефективної інтеграції моделі змішаного навчання у навчальний процес. Запропоновані методичні підходи спрямовані на розвиток навичок говоріння, поглиблення знань лексики, а також подолання мовного бар’єру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28561
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myroniuk_2024.pdf1,79 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.