Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28561
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Крисанова, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Миронюк, Вероніка Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-01T08:10:26Z | - |
dc.date.available | 2025-10-01T08:10:26Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Миронюк В. М. Особливості застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 92 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28561 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню поняття змішаного навчання, аналізу методики застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі. Актуальність роботи зумовлена потребами сучасної освіти в Україні в умовах повномасштабної війни. Запровадження змішаних моделей навчання сприяє підвищенню успішності учнів, подолання ними мовного бар’єру, вдосконалення навчального процесу. Ці фактори надзвичайно важливі для подальшого професійного та соціального розвитку здобувачів освіти, а також і майбутнього становлення України. При написанні роботи було досліджено виникнення і становлення змішаного навчання як методу навчання, опис його існуючих моделей та наявний досвід їх запровадження. Також виявлено вплив запровадження моделі індивідуальної ротації на рівень знань та навичок у старшокласників. Наведено приклади застосування методики для формування комунікативних навичок учнів 11-х класів. Доведено ефективність використання даної технології за допомогою педагогічного експерименту. Практичне значення роботи полягає у розробці рекомендацій для ефективної інтеграції моделі змішаного навчання у навчальний процес. Запропоновані методичні підходи спрямовані на розвиток навичок говоріння, поглиблення знань лексики, а також подолання мовного бар’єру. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | старша школа | uk_UK |
dc.subject | змішане навчання | uk_UK |
dc.subject | методика змішаного навчання | uk_UK |
dc.subject | моделі змішаного навчання | uk_UK |
dc.subject | комунікативні навички | uk_UK |
dc.title | Особливості застосування змішаного навчання на уроках англійської мови у старшій школі | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практики англійської мови | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Myroniuk_2024.pdf | 1,79 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.