Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28542
Назва: Самовдосконалення – важлива умова досягнення гармонії в професійній діяльності педагога дошкільної освіти
Автори: Мельник, Ірина Миколаївна
Федун, Оксана Володимирівна
Приналежність: Волинський національний університеті імені Лесі Українки
Центр позашкільної освіти Волинської обласної ради, м. Луцьк
Бібліографічний опис: Мельник І. М., Федун О. В. Самовдосконалення – важлива умова досягнення гармонії в професійній діяльності педагога дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Видавничий дім «Гельветика», 2025. Вип. 79. Т.1 С.231-234. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.45
Журнал/збірник: Інноваційна педагогіка
Випуск/№ : 79
Том: 1
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 29-вер-2025
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Видавничий дім "Гельветика"
DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.45
УДК: 37.01.09
JEL: педагогіка
Теми: самовдосконалення
self-improvement
акмеологія
acmeology
вихователь ЗДО
PE teacher
професіоналізм
professionalism
гармонія
harmony
самоосвіта
elf-education
Діапазон сторінок: 231-234
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано актуальність обраного аспекту дослідження, яка пояснюється потребою суспільства у професійно зрілих фахівцях, в тому числі й вихователя ЗДО. Методологічними засадами обраного аспекту вивчення є акмеологічний, компетентнісний підхід до професійної підготовки фахівця дошкільної освіти. Мета нашої статті: розглянути одну із важливих складових та умов досягнення гармонії в професійній діяльності вихователя ЗДО – самовдосконалення. Наукова новизна дослідження полягає в наступному: обгрунтовано теоретико- методологічні засади та з’ясовано змістову характеристику дефініції, «самовдосконалення»; виокремлено структурні компоненти поняття»» самовдосконалення»; виявлено специфіку досліджуваного феномена у взаємодії з важливими складовими професіоналізму вихователя ЗДО. На основі глибокого теоретичного аналізу наукових напрацювань з’ясована сутність змісту поняття «самовдосконалення» у взаємозв’язку з такими, як «самореалізація», «самопізнання», «самовизначення», «самоосвіта». Розкрито змістову характеристику досліджуваного феномену у контексті акмеологічного підходу. Виокремлено основні складові самовдосконалення та структурні компоненти: діагностико-прогностичний, практико-процесуальний, аналітико-оцінний. У статті подано авторське бачення сутності самовдосконалення вихователя ЗДО як постійного руху до вершини професіоналізму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28542
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnyk_fedun.pdf287,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.