Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28542
Назва: | Самовдосконалення – важлива умова досягнення гармонії в професійній діяльності педагога дошкільної освіти |
Автори: | Мельник, Ірина Миколаївна Федун, Оксана Володимирівна |
Приналежність: | Волинський національний університеті імені Лесі Українки Центр позашкільної освіти Волинської обласної ради, м. Луцьк |
Бібліографічний опис: | Мельник І. М., Федун О. В. Самовдосконалення – важлива умова досягнення гармонії в професійній діяльності педагога дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Видавничий дім «Гельветика», 2025. Вип. 79. Т.1 С.231-234. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.45 |
Журнал/збірник: | Інноваційна педагогіка |
Випуск/№ : | 79 |
Том: | 1 |
Дата публікації: | 2025 |
Дата внесення: | 29-вер-2025 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Видавничий дім "Гельветика" |
DOI: | https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.45 |
УДК: | 37.01.09 |
JEL: | педагогіка |
Теми: | самовдосконалення self-improvement акмеологія acmeology вихователь ЗДО PE teacher професіоналізм professionalism гармонія harmony самоосвіта elf-education |
Діапазон сторінок: | 231-234 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обгрунтовано актуальність обраного аспекту дослідження, яка пояснюється потребою суспільства у професійно зрілих фахівцях, в тому числі й вихователя ЗДО. Методологічними засадами обраного аспекту вивчення є акмеологічний, компетентнісний підхід до професійної підготовки фахівця дошкільної освіти. Мета нашої статті: розглянути одну із важливих складових та умов досягнення гармонії в професійній діяльності вихователя ЗДО – самовдосконалення. Наукова новизна дослідження полягає в наступному: обгрунтовано теоретико- методологічні засади та з’ясовано змістову характеристику дефініції, «самовдосконалення»; виокремлено структурні компоненти поняття»» самовдосконалення»; виявлено специфіку досліджуваного феномена у взаємодії з важливими складовими професіоналізму вихователя ЗДО. На основі глибокого теоретичного аналізу наукових напрацювань з’ясована сутність змісту поняття «самовдосконалення» у взаємозв’язку з такими, як «самореалізація», «самопізнання», «самовизначення», «самоосвіта». Розкрито змістову характеристику досліджуваного феномену у контексті акмеологічного підходу. Виокремлено основні складові самовдосконалення та структурні компоненти: діагностико-прогностичний, практико-процесуальний, аналітико-оцінний. У статті подано авторське бачення сутності самовдосконалення вихователя ЗДО як постійного руху до вершини професіоналізму. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28542 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
melnyk_fedun.pdf | 287,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.