Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28542
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Ірина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Федун, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-29T10:44:50Z | - |
dc.date.available | 2025-09-29T10:44:50Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Мельник І. М., Федун О. В. Самовдосконалення – важлива умова досягнення гармонії в професійній діяльності педагога дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Видавничий дім «Гельветика», 2025. Вип. 79. Т.1 С.231-234. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.45 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28542 | - |
dc.description.abstract | У статті обгрунтовано актуальність обраного аспекту дослідження, яка пояснюється потребою суспільства у професійно зрілих фахівцях, в тому числі й вихователя ЗДО. Методологічними засадами обраного аспекту вивчення є акмеологічний, компетентнісний підхід до професійної підготовки фахівця дошкільної освіти. Мета нашої статті: розглянути одну із важливих складових та умов досягнення гармонії в професійній діяльності вихователя ЗДО – самовдосконалення. Наукова новизна дослідження полягає в наступному: обгрунтовано теоретико- методологічні засади та з’ясовано змістову характеристику дефініції, «самовдосконалення»; виокремлено структурні компоненти поняття»» самовдосконалення»; виявлено специфіку досліджуваного феномена у взаємодії з важливими складовими професіоналізму вихователя ЗДО. На основі глибокого теоретичного аналізу наукових напрацювань з’ясована сутність змісту поняття «самовдосконалення» у взаємозв’язку з такими, як «самореалізація», «самопізнання», «самовизначення», «самоосвіта». Розкрито змістову характеристику досліджуваного феномену у контексті акмеологічного підходу. Виокремлено основні складові самовдосконалення та структурні компоненти: діагностико-прогностичний, практико-процесуальний, аналітико-оцінний. У статті подано авторське бачення сутності самовдосконалення вихователя ЗДО як постійного руху до вершини професіоналізму. | uk_UK |
dc.format.extent | 231-234 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UK |
dc.subject | самовдосконалення | uk_UK |
dc.subject | self-improvement | uk_UK |
dc.subject | акмеологія | uk_UK |
dc.subject | acmeology | uk_UK |
dc.subject | вихователь ЗДО | uk_UK |
dc.subject | PE teacher | uk_UK |
dc.subject | професіоналізм | uk_UK |
dc.subject | professionalism | uk_UK |
dc.subject | гармонія | uk_UK |
dc.subject | harmony | uk_UK |
dc.subject | самоосвіта | uk_UK |
dc.subject | elf-education | uk_UK |
dc.title | Самовдосконалення – важлива умова досягнення гармонії в професійній діяльності педагога дошкільної освіти | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.45 | - |
dc.citation.issue | 79 | - |
dc.citation.journalTitle | Інноваційна педагогіка | - |
dc.citation.volume | 1 | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університеті імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Центр позашкільної освіти Волинської обласної ради, м. Луцьк | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UK |
dc.subject.jel | педагогіка | uk_UK |
dc.subject.udc | 37.01.09 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
melnyk_fedun.pdf | 287,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.