Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorФедун, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-09-29T10:44:50Z-
dc.date.available2025-09-29T10:44:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельник І. М., Федун О. В. Самовдосконалення – важлива умова досягнення гармонії в професійній діяльності педагога дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Видавничий дім «Гельветика», 2025. Вип. 79. Т.1 С.231-234. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.45uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28542-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано актуальність обраного аспекту дослідження, яка пояснюється потребою суспільства у професійно зрілих фахівцях, в тому числі й вихователя ЗДО. Методологічними засадами обраного аспекту вивчення є акмеологічний, компетентнісний підхід до професійної підготовки фахівця дошкільної освіти. Мета нашої статті: розглянути одну із важливих складових та умов досягнення гармонії в професійній діяльності вихователя ЗДО – самовдосконалення. Наукова новизна дослідження полягає в наступному: обгрунтовано теоретико- методологічні засади та з’ясовано змістову характеристику дефініції, «самовдосконалення»; виокремлено структурні компоненти поняття»» самовдосконалення»; виявлено специфіку досліджуваного феномена у взаємодії з важливими складовими професіоналізму вихователя ЗДО. На основі глибокого теоретичного аналізу наукових напрацювань з’ясована сутність змісту поняття «самовдосконалення» у взаємозв’язку з такими, як «самореалізація», «самопізнання», «самовизначення», «самоосвіта». Розкрито змістову характеристику досліджуваного феномену у контексті акмеологічного підходу. Виокремлено основні складові самовдосконалення та структурні компоненти: діагностико-прогностичний, практико-процесуальний, аналітико-оцінний. У статті подано авторське бачення сутності самовдосконалення вихователя ЗДО як постійного руху до вершини професіоналізму.uk_UK
dc.format.extent231-234-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UK
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UK
dc.subjectself-improvementuk_UK
dc.subjectакмеологіяuk_UK
dc.subjectacmeologyuk_UK
dc.subjectвихователь ЗДОuk_UK
dc.subjectPE teacheruk_UK
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UK
dc.subjectprofessionalismuk_UK
dc.subjectгармоніяuk_UK
dc.subjectharmonyuk_UK
dc.subjectсамоосвітаuk_UK
dc.subjectelf-educationuk_UK
dc.titleСамовдосконалення – важлива умова досягнення гармонії в професійній діяльності педагога дошкільної освітиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.45-
dc.citation.issue79-
dc.citation.journalTitleІнноваційна педагогіка-
dc.citation.volume1-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університеті імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationЦентр позашкільної освіти Волинської обласної ради, м. Луцькuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВидавничий дім "Гельветика"uk_UK
dc.subject.jelпедагогікаuk_UK
dc.subject.udc37.01.09uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnyk_fedun.pdf287,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.