Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28542
Title: Самовдосконалення – важлива умова досягнення гармонії в професійній діяльності педагога дошкільної освіти
Authors: Мельник, Ірина Миколаївна
Федун, Оксана Володимирівна
Affiliation: Волинський національний університеті імені Лесі Українки
Центр позашкільної освіти Волинської обласної ради, м. Луцьк
Bibliographic description (Ukraine): Мельник І. М., Федун О. В. Самовдосконалення – важлива умова досягнення гармонії в професійній діяльності педагога дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Видавничий дім «Гельветика», 2025. Вип. 79. Т.1 С.231-234. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.45
Journal/Collection: Інноваційна педагогіка
Issue: 79
Volume: 1
Issue Date: 2025
Date of entry: 29-Sep-2025
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Country (code): UA
Place of the edition/event: Видавничий дім "Гельветика"
DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.45
UDC: 37.01.09
JEL: педагогіка
Keywords: самовдосконалення
self-improvement
акмеологія
acmeology
вихователь ЗДО
PE teacher
професіоналізм
professionalism
гармонія
harmony
самоосвіта
elf-education
Page range: 231-234
Abstract: У статті обгрунтовано актуальність обраного аспекту дослідження, яка пояснюється потребою суспільства у професійно зрілих фахівцях, в тому числі й вихователя ЗДО. Методологічними засадами обраного аспекту вивчення є акмеологічний, компетентнісний підхід до професійної підготовки фахівця дошкільної освіти. Мета нашої статті: розглянути одну із важливих складових та умов досягнення гармонії в професійній діяльності вихователя ЗДО – самовдосконалення. Наукова новизна дослідження полягає в наступному: обгрунтовано теоретико- методологічні засади та з’ясовано змістову характеристику дефініції, «самовдосконалення»; виокремлено структурні компоненти поняття»» самовдосконалення»; виявлено специфіку досліджуваного феномена у взаємодії з важливими складовими професіоналізму вихователя ЗДО. На основі глибокого теоретичного аналізу наукових напрацювань з’ясована сутність змісту поняття «самовдосконалення» у взаємозв’язку з такими, як «самореалізація», «самопізнання», «самовизначення», «самоосвіта». Розкрито змістову характеристику досліджуваного феномену у контексті акмеологічного підходу. Виокремлено основні складові самовдосконалення та структурні компоненти: діагностико-прогностичний, практико-процесуальний, аналітико-оцінний. У статті подано авторське бачення сутності самовдосконалення вихователя ЗДО як постійного руху до вершини професіоналізму.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28542
Content type: Article
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
melnyk_fedun.pdf287,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.