Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28510
Title: Новітня лексика сфери дизайну інтер'єру
Authors: Жулінська, Майя Олександрівна
Bibliographic description (Ukraine): Жулінська, М. О. (2025). Новітня лексика сфери дизайну інтер'єру. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (213), 261–266. https://doi.org/10.32782/2522-4077-2025-213-36
Journal/Collection: Наукові записки. Серія: Філологічні науки
Issue: 213
Issue Date: 1-Jul-2025
Date of entry: 22-Sep-2025
Country (code): UA
DOI: https://doi.org/10.32782/2522-4077-2025-213-36
UDC: 81’373.43:747
Keywords: неологізми сучасної англійської мови
неологізми
дизайн інтер’єру
стилі інтер’єру
блендинг
мінімалізм
еклектика
Page range: 261-266
Abstract: У статті досліджено особливості утворення, функціонування та перекладу неологізмів сфери дизайну інтер’єру, які з’явилися в англійській мові протягом останніх п’яти років. Проаналізовано зв’язок розвитку тенденцій у дизайні інтер’єру з технологічним прогресом, змінами у культурному та суспільному житті людини, її цінностях і поглядах. Подано короткий огляд наукових досліджень, присвячених вивченню неологізмів. Обґрунтовано актуальність та необхідність подальшого їх розгляду. У роботі використано метод суцільної вибірки неологізмів з Кембриджського словника англійської мови. Визначено ключові тенденції сучасного дизайну інтер’єру, які стали каталізатором виникнення неологізмів в умовах глобалізації: еклектика, мінімалізм, естетика самовираження, прагнення до спокою. Проаналізовано причини виникнення лексичних інновацій у сфері дизайну. Представлено найцікавіші приклади нових слів і виразів. Виконано аналіз лексичних дефініцій для роз’яснення й витлумачення їх сенсу. Досліджено етимологію нової лексики у сфері дизайну інтер’єру. Про-ведено тлумачення вибраних неологізмів українською мовою.Проведено лінгвістичний аналіз способів творення нових лексичних одиниць, серед яких найпродуктивнішим виявився блендинг, а також використовуються словоскладання та переосмислення вже існуючих слів.Проаналізовано семантичні особливості нової лексики та її здатність відображати ключові якісні зміни у сучасних поглядах на дизайн інтер’єру, спосіб життя та цінностях суспільства, включаючи виклик традиціям і відмова від стереотипів, прагнення до простоти та індивідуальності, ностальгію за минулим і поєднання краси з функціональністю.У дослідженні обґрунтовано важливість вивчення неологізмів сфери дизайну інтер’єру у відстежуванні змін у способі життя суспільства, трансформаціях технологічного прогресу та культурного середовища.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28510
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FMV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
213.pdf302,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.