Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28510
Назва: Новітня лексика сфери дизайну інтер'єру
Автори: Жулінська, Майя Олександрівна
Бібліографічний опис: Жулінська, М. О. (2025). Новітня лексика сфери дизайну інтер'єру. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (213), 261–266. https://doi.org/10.32782/2522-4077-2025-213-36
Журнал/збірник: Наукові записки. Серія: Філологічні науки
Випуск/№ : 213
Дата публікації: 1-лип-2025
Дата внесення: 22-вер-2025
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.32782/2522-4077-2025-213-36
УДК: 81’373.43:747
Теми: неологізми сучасної англійської мови
неологізми
дизайн інтер’єру
стилі інтер’єру
блендинг
мінімалізм
еклектика
Діапазон сторінок: 261-266
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості утворення, функціонування та перекладу неологізмів сфери дизайну інтер’єру, які з’явилися в англійській мові протягом останніх п’яти років. Проаналізовано зв’язок розвитку тенденцій у дизайні інтер’єру з технологічним прогресом, змінами у культурному та суспільному житті людини, її цінностях і поглядах. Подано короткий огляд наукових досліджень, присвячених вивченню неологізмів. Обґрунтовано актуальність та необхідність подальшого їх розгляду. У роботі використано метод суцільної вибірки неологізмів з Кембриджського словника англійської мови. Визначено ключові тенденції сучасного дизайну інтер’єру, які стали каталізатором виникнення неологізмів в умовах глобалізації: еклектика, мінімалізм, естетика самовираження, прагнення до спокою. Проаналізовано причини виникнення лексичних інновацій у сфері дизайну. Представлено найцікавіші приклади нових слів і виразів. Виконано аналіз лексичних дефініцій для роз’яснення й витлумачення їх сенсу. Досліджено етимологію нової лексики у сфері дизайну інтер’єру. Про-ведено тлумачення вибраних неологізмів українською мовою.Проведено лінгвістичний аналіз способів творення нових лексичних одиниць, серед яких найпродуктивнішим виявився блендинг, а також використовуються словоскладання та переосмислення вже існуючих слів.Проаналізовано семантичні особливості нової лексики та її здатність відображати ключові якісні зміни у сучасних поглядах на дизайн інтер’єру, спосіб життя та цінностях суспільства, включаючи виклик традиціям і відмова від стереотипів, прагнення до простоти та індивідуальності, ностальгію за минулим і поєднання краси з функціональністю.У дослідженні обґрунтовано важливість вивчення неологізмів сфери дизайну інтер’єру у відстежуванні змін у способі життя суспільства, трансформаціях технологічного прогресу та культурного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28510
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
213.pdf302,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.