Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖулінська, Майя Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-09-22T09:43:42Z-
dc.date.available2025-09-22T09:43:42Z-
dc.date.issued2025-07-01-
dc.identifier.citationЖулінська, М. О. (2025). Новітня лексика сфери дизайну інтер'єру. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (213), 261–266. https://doi.org/10.32782/2522-4077-2025-213-36uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28510-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості утворення, функціонування та перекладу неологізмів сфери дизайну інтер’єру, які з’явилися в англійській мові протягом останніх п’яти років. Проаналізовано зв’язок розвитку тенденцій у дизайні інтер’єру з технологічним прогресом, змінами у культурному та суспільному житті людини, її цінностях і поглядах. Подано короткий огляд наукових досліджень, присвячених вивченню неологізмів. Обґрунтовано актуальність та необхідність подальшого їх розгляду. У роботі використано метод суцільної вибірки неологізмів з Кембриджського словника англійської мови. Визначено ключові тенденції сучасного дизайну інтер’єру, які стали каталізатором виникнення неологізмів в умовах глобалізації: еклектика, мінімалізм, естетика самовираження, прагнення до спокою. Проаналізовано причини виникнення лексичних інновацій у сфері дизайну. Представлено найцікавіші приклади нових слів і виразів. Виконано аналіз лексичних дефініцій для роз’яснення й витлумачення їх сенсу. Досліджено етимологію нової лексики у сфері дизайну інтер’єру. Про-ведено тлумачення вибраних неологізмів українською мовою.Проведено лінгвістичний аналіз способів творення нових лексичних одиниць, серед яких найпродуктивнішим виявився блендинг, а також використовуються словоскладання та переосмислення вже існуючих слів.Проаналізовано семантичні особливості нової лексики та її здатність відображати ключові якісні зміни у сучасних поглядах на дизайн інтер’єру, спосіб життя та цінностях суспільства, включаючи виклик традиціям і відмова від стереотипів, прагнення до простоти та індивідуальності, ностальгію за минулим і поєднання краси з функціональністю.У дослідженні обґрунтовано важливість вивчення неологізмів сфери дизайну інтер’єру у відстежуванні змін у способі життя суспільства, трансформаціях технологічного прогресу та культурного середовища.uk_UK
dc.format.extent261-266-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectнеологізми сучасної англійської мовиuk_UK
dc.subjectнеологізми-
dc.subjectдизайн інтер’єру-
dc.subjectстилі інтер’єру-
dc.subjectблендинг-
dc.subjectмінімалізм-
dc.subjectеклектика-
dc.titleНовітня лексика сфери дизайну інтер'єруuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2522-4077-2025-213-36-
dc.citation.issue213-
dc.citation.journalTitleНаукові записки. Серія: Філологічні науки-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc81’373.43:747uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
213.pdf302,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.