Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28509
Назва: Маркетинг бренду
Автори: Дейнека, Людмила Панасівна
Лялюк, Алла Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, Бібліотека
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Маркетинг бренду [Електронний ресурс] : наук.-допом. бібліогр. покажч. / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Бібліотека ; уклад. Л. Дейнека ; упоряд. А. М. Лялюк. – Електрон. текст. дані. – Луцьк, 2025. – 130 назв.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 22-вер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки, Бібліотека
Країна (код): UA
УДК: 33(01)
Теми: бібліографічні видання
маркетингова товарна політика
товарна марка
товарний знак
Короткий огляд (реферат): Подано бібліографічну інформацію про маркетингову товарну політику підприємства, сутність цілі та завдання брендингу, конструювання ідентичності бренду та його комунікаційну кампанію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28509
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні ресурси

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketyng_brendu.pdf720,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.