Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДейнека, Людмила Панасівна-
dc.contributor.authorЛялюк, Алла Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-09-22T09:35:40Z-
dc.date.available2025-09-22T09:35:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМаркетинг бренду [Електронний ресурс] : наук.-допом. бібліогр. покажч. / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Бібліотека ; уклад. Л. Дейнека ; упоряд. А. М. Лялюк. – Електрон. текст. дані. – Луцьк, 2025. – 130 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28509-
dc.description.abstractПодано бібліографічну інформацію про маркетингову товарну політику підприємства, сутність цілі та завдання брендингу, конструювання ідентичності бренду та його комунікаційну кампанію.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки, Бібліотекаuk_UK
dc.subjectбібліографічні виданняuk_UK
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UK
dc.subjectтоварна маркаuk_UK
dc.subjectтоварний знакuk_UK
dc.titleМаркетинг брендуuk_UK
dc.typeBookuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, Бібліотекаuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc33(01)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні ресурси

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketyng_brendu.pdf720,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.