Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28509
Title: Маркетинг бренду
Authors: Дейнека, Людмила Панасівна
Лялюк, Алла Миколаївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, Бібліотека
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинг бренду [Електронний ресурс] : наук.-допом. бібліогр. покажч. / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Бібліотека ; уклад. Л. Дейнека ; упоряд. А. М. Лялюк. – Електрон. текст. дані. – Луцьк, 2025. – 130 назв.
Issue Date: 2025
Date of entry: 22-Sep-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки, Бібліотека
Country (code): UA
UDC: 33(01)
Keywords: бібліографічні видання
маркетингова товарна політика
товарна марка
товарний знак
Abstract: Подано бібліографічну інформацію про маркетингову товарну політику підприємства, сутність цілі та завдання брендингу, конструювання ідентичності бренду та його комунікаційну кампанію.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28509
Content type: Book
Appears in Collections:Бібліографічні ресурси

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
marketyng_brendu.pdf720,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.