Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28464
Назва: Мультимодальність англомовного пісенного дискурсу (на матеріалі відеокліпів гурту “SADE”)
Автори: Шикіна, Наталія Сергіївна
Приналежність: Кафедра практики англійської мови
035 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська)
Бібліографічний опис: Шикіна Н. С. Мультимодальність англомовного пісенного дискурсу (на матеріалі відеокліпів гурту “SADE”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 035 Філологія (Мова і література (англійська). Переклад / наук. керівник Н. В. Єфремова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 112 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 12-вер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Єфремова, Наталія Володимирівна
Теми: мультимодальна лінгвістика
модус
концептуальна метафора
пісенний дискурс
смислотворення
Короткий огляд (реферат): Розвідка присвячена вивченню мультимодальних засобів у англомовному пісенному наративі. Метою дослідження є виявлення особливостей інтеграції модусів у пісенному дискурсу британського гурту “Sade”. Зокрема, дослідження покликане з’ясувати, як концептуальні метафори, що маніфестовані в тексті пісні, впливають на створення образності музичного відеокліпу. Використано метод цільової вибірки для відбору 16 композицій та відеокліпів з високим рівнем мультимодальності. За допомогою інструментарію когнітивної лінгвістики, семіотики та дискурсивних студій виявлено, що в пісенному дискурсу гурту превалюють концептуальні метафори емоційної спрямованості, когнітивні структури яких відображають теми кохання і стосунків. Зокрема, це концептуальні метафори КОХАННЯ, ЯК ПОРЯТУНОК; КОХАННЯ, ЯК ЗЦІЛЕННЯ; КОХАННЯ, ЯК БОРОТЬБА; КОХАННЯ, ЯК ПРИРОДНЕ ЯВИЩЕ; КОХАННЯ, ЯК ПОДОРОЖ. Ідентифіковано домінування песимістичної тональності в пісенному наративі колективу. Концептуальна метафора ЖИТТЯ, ЯК БОРОТЬБА єдина, що віддзеркалює життєві труднощі соціального характеру. Під час дослідження кореляції модусів виявлено, що вербальна складова пісень не завжди чітко корелює з її аудіальними та візуальними втіленнями: негативна спрямованість тексту пісні може бути поєднана з позитивними, життєрадісними аудіовізуальними елементами. Відтак, комплексне смислотворення набуло нового виміру, адже загальний сенс пісні змінюється внаслідок цієї дисгармонії між складовими.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28464
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shykina_2024.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.