Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28464
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Єфремова, Наталія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Шикіна, Наталія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-12T11:34:11Z | - |
dc.date.available | 2025-09-12T11:34:11Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Шикіна Н. С. Мультимодальність англомовного пісенного дискурсу (на матеріалі відеокліпів гурту “SADE”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 035 Філологія (Мова і література (англійська). Переклад / наук. керівник Н. В. Єфремова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 112 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28464 | - |
dc.description.abstract | Розвідка присвячена вивченню мультимодальних засобів у англомовному пісенному наративі. Метою дослідження є виявлення особливостей інтеграції модусів у пісенному дискурсу британського гурту “Sade”. Зокрема, дослідження покликане з’ясувати, як концептуальні метафори, що маніфестовані в тексті пісні, впливають на створення образності музичного відеокліпу. Використано метод цільової вибірки для відбору 16 композицій та відеокліпів з високим рівнем мультимодальності. За допомогою інструментарію когнітивної лінгвістики, семіотики та дискурсивних студій виявлено, що в пісенному дискурсу гурту превалюють концептуальні метафори емоційної спрямованості, когнітивні структури яких відображають теми кохання і стосунків. Зокрема, це концептуальні метафори КОХАННЯ, ЯК ПОРЯТУНОК; КОХАННЯ, ЯК ЗЦІЛЕННЯ; КОХАННЯ, ЯК БОРОТЬБА; КОХАННЯ, ЯК ПРИРОДНЕ ЯВИЩЕ; КОХАННЯ, ЯК ПОДОРОЖ. Ідентифіковано домінування песимістичної тональності в пісенному наративі колективу. Концептуальна метафора ЖИТТЯ, ЯК БОРОТЬБА єдина, що віддзеркалює життєві труднощі соціального характеру. Під час дослідження кореляції модусів виявлено, що вербальна складова пісень не завжди чітко корелює з її аудіальними та візуальними втіленнями: негативна спрямованість тексту пісні може бути поєднана з позитивними, життєрадісними аудіовізуальними елементами. Відтак, комплексне смислотворення набуло нового виміру, адже загальний сенс пісні змінюється внаслідок цієї дисгармонії між складовими. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | мультимодальна лінгвістика | uk_UK |
dc.subject | модус | uk_UK |
dc.subject | концептуальна метафора | uk_UK |
dc.subject | пісенний дискурс | uk_UK |
dc.subject | смислотворення | uk_UK |
dc.title | Мультимодальність англомовного пісенного дискурсу (на матеріалі відеокліпів гурту “SADE”) | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практики англійської мови | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 035 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська) | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shykina_2024.pdf | 1,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.