Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28329
Title: | Методика навчання польської мови |
Authors: | Остапчук, Вікторія Вікторівна |
Bibliographic description (Ukraine): | Остапчук В. В. Методика навчання польської мови : методичні рекомендації / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет філології і журналістики, кафедра полоністики та перекладу. Луцьк : Вежа-Друк, 2025. 30 с. |
Issue Date: | 2025 |
Date of entry: | 23-Jul-2025 |
Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | Вежа-Друк |
UDC: | 378.016:811.162.1(072) |
Keywords: | методика навички письма польська мова мовна розминка фонетичні вправи тести навички читання |
Abstract: | Методичні рекомендації призначені для здобувачів освіти, які вивчають польську мову як іноземну. Містять завдання для формування і розвитку навичок слухання, читання, письма і говоріння польською мовою, вправи для мовної розминки, а також тести для самоконтролю. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28329 |
References (Ukraine): | 1. Боднар Н. Формування навички скоропису молодших школярів. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. Ізмаїл, 2009. 198 с. 2. Гаращук К., Гаращук Л. Особливості навчання писемного мовлення учнів середнього ступеня загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). C. 83-86. 3. Кравчук А., Ковалевський Є. Методика викладання польської мови. Мова і культура в полоністичній дидактиці в Україні : Підручник для вищих навч. закладів. – К. : Фірма «ІНКОС», 2017. – 324 с. 4. Скуба І. Формування навичок писемного мовлення на уроках польської мови. Стан і перспективи методики вивчення польської мови у закладах середньої та вищої освіти. Збірник тез доповідей І Міжнародного науково-методичного семінару. 9–13 листопада 2020 року. Київ – Луцьк – Варшава. С. 109–112. 5. Białas B. Nauczanie języka obcego poprzez tekst oryginalny [Електронне джерело]. URL : http://www.profesor.pl/publikacja,4101,Rozne,Nauczanie-jezykaobcego-poprzeztekst-oryginalny 6. Ciesielska-Musameh R. Literatura w nauczaniu cudzoziemców Poradnik metodyczny. Praca z tekstem literackim na zajęciach językowych. Lublin. CJKP UMCS. Cz.1. – 28 s. Cz. 2. – 11 s. 7. Czerkies T. Tekst literacki w nauczaniu języka polskiego jako obcego (z elementami pedagogiki dyskursywnej). Kraków, 2012. 8. Janczewska Alicja Anna. Praca z utworem poetyckim na lekcjach z języka polskiego w klasach I – III [Електронне джерело]. URL : https://szkolnictwo.pl/index.php?id=PU1349 9. Janicka M. Pakiet metodyczny dla nauczycieli języków obcych i etapu, Warszwa, 2014. 10.Janowska I., Lipińska E., Rabiej A., Seretny A., Turek P. Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2, Kraków, 2016. 11.Janowska I. Planowanie lekcji języka obcego. Podręcznik i poradnik dla nauczycieli języków obcych. Kraków, 2010. 12. Kawińska I. Sposoby kształtowania umiejętności czytania w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej [Електронне джерело]. URL : https://szkolnictwo.pl/index.php?id=PU4290 13. Komorowska H. Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa, 2002 14. Komorowska H. Podstawy metodyki nauczania języków obcych. Warszawa, 1993. 15. Lipińska E., Dąmbska G. Kiedyś wrócisz tu... Kraków : UNIVERSITAS, 2003. Cz.1 – 279 s. Cz. 2 – 292 s. 16.Lenartowska K., Świętek W. Praca z tekstem w klasach 1-3. Warszawa: WSiP, 1982. – 93 с. 17. Miodunka. W. Język polski a współczesne metody nauczania języków obcych. Przegląd Polonijny. 1997. Z. 1. 18. Opisywanie, rozwijanie i testowanie znajomości języka polskiego jako obcego. Red. A. Seretny, W. Martyniuk, E. Lipińska. Kraków, 2004. 19. Pasieka A. Kto i dlaczego kształci się na kursach długoterminowych... [w:] Oswajanie chrząszcza w trzcinie. Red. W. Miodunka, J. Rokicki. Kraków, 1999. 20. Seretny A. Kto czyta – nie błądzi. Kraków : UNIVERSITAS, 2007. 211 s. 21. Seretny A., Lipińska E. ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego. Kraków : UNIVERSITAS, 2005. – 329 c. 22.Seretny A., Lipińska E. Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego. Kraków 2006. 23.Stawna M. Podejście komunikacyjne do nauczania języków obcych. Od teorii do praktyki. Warszawa, 1991. 24.Tradycja i nowoczesność w nauczaniu cudzoziemców języka polskiego. Red. H. Rybicka-Nowacka, B. Rocławski. Gdańsk, 1990. |
Content type: | Methodical recommendations |
Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FFG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ostapchuk_Metodyka_2025.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.