Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28329
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Остапчук, Вікторія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-23T07:33:50Z | - |
dc.date.available | 2025-07-23T07:33:50Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Остапчук В. В. Методика навчання польської мови : методичні рекомендації / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет філології і журналістики, кафедра полоністики та перекладу. Луцьк : Вежа-Друк, 2025. 30 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28329 | - |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації призначені для здобувачів освіти, які вивчають польську мову як іноземну. Містять завдання для формування і розвитку навичок слухання, читання, письма і говоріння польською мовою, вправи для мовної розминки, а також тести для самоконтролю. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | методика | uk_UK |
dc.subject | навички письма | uk_UK |
dc.subject | польська мова | uk_UK |
dc.subject | мовна розминка | uk_UK |
dc.subject | фонетичні вправи | uk_UK |
dc.subject | тести | uk_UK |
dc.subject | навички читання | uk_UK |
dc.title | Методика навчання польської мови | uk_UK |
dc.type | Methodical recommendations | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Вежа-Друк | - |
dc.relation.references | 1. Боднар Н. Формування навички скоропису молодших школярів. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. Ізмаїл, 2009. 198 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Гаращук К., Гаращук Л. Особливості навчання писемного мовлення учнів середнього ступеня загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). C. 83-86. | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Кравчук А., Ковалевський Є. Методика викладання польської мови. Мова і культура в полоністичній дидактиці в Україні : Підручник для вищих навч. закладів. – К. : Фірма «ІНКОС», 2017. – 324 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Скуба І. Формування навичок писемного мовлення на уроках польської мови. Стан і перспективи методики вивчення польської мови у закладах середньої та вищої освіти. Збірник тез доповідей І Міжнародного науково-методичного семінару. 9–13 листопада 2020 року. Київ – Луцьк – Варшава. С. 109–112. | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Białas B. Nauczanie języka obcego poprzez tekst oryginalny [Електронне джерело]. URL : http://www.profesor.pl/publikacja,4101,Rozne,Nauczanie-jezykaobcego-poprzeztekst-oryginalny | uk_UK |
dc.relation.references | 6. Ciesielska-Musameh R. Literatura w nauczaniu cudzoziemców Poradnik metodyczny. Praca z tekstem literackim na zajęciach językowych. Lublin. CJKP UMCS. Cz.1. – 28 s. Cz. 2. – 11 s. | uk_UK |
dc.relation.references | 7. Czerkies T. Tekst literacki w nauczaniu języka polskiego jako obcego (z elementami pedagogiki dyskursywnej). Kraków, 2012. | uk_UK |
dc.relation.references | 8. Janczewska Alicja Anna. Praca z utworem poetyckim na lekcjach z języka polskiego w klasach I – III [Електронне джерело]. URL : https://szkolnictwo.pl/index.php?id=PU1349 | uk_UK |
dc.relation.references | 9. Janicka M. Pakiet metodyczny dla nauczycieli języków obcych i etapu, Warszwa, 2014. | uk_UK |
dc.relation.references | 10.Janowska I., Lipińska E., Rabiej A., Seretny A., Turek P. Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2, Kraków, 2016. | uk_UK |
dc.relation.references | 11.Janowska I. Planowanie lekcji języka obcego. Podręcznik i poradnik dla nauczycieli języków obcych. Kraków, 2010. | uk_UK |
dc.relation.references | 12. Kawińska I. Sposoby kształtowania umiejętności czytania w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej [Електронне джерело]. URL : https://szkolnictwo.pl/index.php?id=PU4290 | uk_UK |
dc.relation.references | 13. Komorowska H. Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa, 2002 | uk_UK |
dc.relation.references | 14. Komorowska H. Podstawy metodyki nauczania języków obcych. Warszawa, 1993. | uk_UK |
dc.relation.references | 15. Lipińska E., Dąmbska G. Kiedyś wrócisz tu... Kraków : UNIVERSITAS, 2003. Cz.1 – 279 s. Cz. 2 – 292 s. | uk_UK |
dc.relation.references | 16.Lenartowska K., Świętek W. Praca z tekstem w klasach 1-3. Warszawa: WSiP, 1982. – 93 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 17. Miodunka. W. Język polski a współczesne metody nauczania języków obcych. Przegląd Polonijny. 1997. Z. 1. | uk_UK |
dc.relation.references | 18. Opisywanie, rozwijanie i testowanie znajomości języka polskiego jako obcego. Red. A. Seretny, W. Martyniuk, E. Lipińska. Kraków, 2004. | uk_UK |
dc.relation.references | 19. Pasieka A. Kto i dlaczego kształci się na kursach długoterminowych... [w:] Oswajanie chrząszcza w trzcinie. Red. W. Miodunka, J. Rokicki. Kraków, 1999. | uk_UK |
dc.relation.references | 20. Seretny A. Kto czyta – nie błądzi. Kraków : UNIVERSITAS, 2007. 211 s. | uk_UK |
dc.relation.references | 21. Seretny A., Lipińska E. ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego. Kraków : UNIVERSITAS, 2005. – 329 c. | uk_UK |
dc.relation.references | 22.Seretny A., Lipińska E. Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego. Kraków 2006. | uk_UK |
dc.relation.references | 23.Stawna M. Podejście komunikacyjne do nauczania języków obcych. Od teorii do praktyki. Warszawa, 1991. | uk_UK |
dc.relation.references | 24.Tradycja i nowoczesność w nauczaniu cudzoziemców języka polskiego. Red. H. Rybicka-Nowacka, B. Rocławski. Gdańsk, 1990. | uk_UK |
dc.subject.udc | 378.016:811.162.1(072) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FFG) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ostapchuk_Metodyka_2025.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.