Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапчук, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-07-23T07:33:50Z-
dc.date.available2025-07-23T07:33:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОстапчук В. В. Методика навчання польської мови : методичні рекомендації / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет філології і журналістики, кафедра полоністики та перекладу. Луцьк : Вежа-Друк, 2025. 30 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28329-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації призначені для здобувачів освіти, які вивчають польську мову як іноземну. Містять завдання для формування і розвитку навичок слухання, читання, письма і говоріння польською мовою, вправи для мовної розминки, а також тести для самоконтролю.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметодикаuk_UK
dc.subjectнавички письмаuk_UK
dc.subjectпольська моваuk_UK
dc.subjectмовна розминкаuk_UK
dc.subjectфонетичні вправиuk_UK
dc.subjectтестиuk_UK
dc.subjectнавички читанняuk_UK
dc.titleМетодика навчання польської мовиuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВежа-Друк-
dc.relation.references1. Боднар Н. Формування навички скоропису молодших школярів. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. Ізмаїл, 2009. 198 с.uk_UK
dc.relation.references2. Гаращук К., Гаращук Л. Особливості навчання писемного мовлення учнів середнього ступеня загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). C. 83-86.uk_UK
dc.relation.references3. Кравчук А., Ковалевський Є. Методика викладання польської мови. Мова і культура в полоністичній дидактиці в Україні : Підручник для вищих навч. закладів. – К. : Фірма «ІНКОС», 2017. – 324 с.uk_UK
dc.relation.references4. Скуба І. Формування навичок писемного мовлення на уроках польської мови. Стан і перспективи методики вивчення польської мови у закладах середньої та вищої освіти. Збірник тез доповідей І Міжнародного науково-методичного семінару. 9–13 листопада 2020 року. Київ – Луцьк – Варшава. С. 109–112.uk_UK
dc.relation.references5. Białas B. Nauczanie języka obcego poprzez tekst oryginalny [Електронне джерело]. URL : http://www.profesor.pl/publikacja,4101,Rozne,Nauczanie-jezykaobcego-poprzeztekst-oryginalnyuk_UK
dc.relation.references6. Ciesielska-Musameh R. Literatura w nauczaniu cudzoziemców Poradnik metodyczny. Praca z tekstem literackim na zajęciach językowych. Lublin. CJKP UMCS. Cz.1. – 28 s. Cz. 2. – 11 s.uk_UK
dc.relation.references7. Czerkies T. Tekst literacki w nauczaniu języka polskiego jako obcego (z elementami pedagogiki dyskursywnej). Kraków, 2012.uk_UK
dc.relation.references8. Janczewska Alicja Anna. Praca z utworem poetyckim na lekcjach z języka polskiego w klasach I – III [Електронне джерело]. URL : https://szkolnictwo.pl/index.php?id=PU1349uk_UK
dc.relation.references9. Janicka M. Pakiet metodyczny dla nauczycieli języków obcych i etapu, Warszwa, 2014.uk_UK
dc.relation.references10.Janowska I., Lipińska E., Rabiej A., Seretny A., Turek P. Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2, Kraków, 2016.uk_UK
dc.relation.references11.Janowska I. Planowanie lekcji języka obcego. Podręcznik i poradnik dla nauczycieli języków obcych. Kraków, 2010.uk_UK
dc.relation.references12. Kawińska I. Sposoby kształtowania umiejętności czytania w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej [Електронне джерело]. URL : https://szkolnictwo.pl/index.php?id=PU4290uk_UK
dc.relation.references13. Komorowska H. Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa, 2002uk_UK
dc.relation.references14. Komorowska H. Podstawy metodyki nauczania języków obcych. Warszawa, 1993.uk_UK
dc.relation.references15. Lipińska E., Dąmbska G. Kiedyś wrócisz tu... Kraków : UNIVERSITAS, 2003. Cz.1 – 279 s. Cz. 2 – 292 s.uk_UK
dc.relation.references16.Lenartowska K., Świętek W. Praca z tekstem w klasach 1-3. Warszawa: WSiP, 1982. – 93 с.uk_UK
dc.relation.references17. Miodunka. W. Język polski a współczesne metody nauczania języków obcych. Przegląd Polonijny. 1997. Z. 1.uk_UK
dc.relation.references18. Opisywanie, rozwijanie i testowanie znajomości języka polskiego jako obcego. Red. A. Seretny, W. Martyniuk, E. Lipińska. Kraków, 2004.uk_UK
dc.relation.references19. Pasieka A. Kto i dlaczego kształci się na kursach długoterminowych... [w:] Oswajanie chrząszcza w trzcinie. Red. W. Miodunka, J. Rokicki. Kraków, 1999.uk_UK
dc.relation.references20. Seretny A. Kto czyta – nie błądzi. Kraków : UNIVERSITAS, 2007. 211 s.uk_UK
dc.relation.references21. Seretny A., Lipińska E. ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego. Kraków : UNIVERSITAS, 2005. – 329 c.uk_UK
dc.relation.references22.Seretny A., Lipińska E. Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego. Kraków 2006.uk_UK
dc.relation.references23.Stawna M. Podejście komunikacyjne do nauczania języków obcych. Od teorii do praktyki. Warszawa, 1991.uk_UK
dc.relation.references24.Tradycja i nowoczesność w nauczaniu cudzoziemców języka polskiego. Red. H. Rybicka-Nowacka, B. Rocławski. Gdańsk, 1990.uk_UK
dc.subject.udc378.016:811.162.1(072)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ostapchuk_Metodyka_2025.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.