Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28329
Назва: | Методика навчання польської мови |
Автори: | Остапчук, Вікторія Вікторівна |
Бібліографічний опис: | Остапчук В. В. Методика навчання польської мови : методичні рекомендації / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет філології і журналістики, кафедра полоністики та перекладу. Луцьк : Вежа-Друк, 2025. 30 с. |
Дата публікації: | 2025 |
Дата внесення: | 23-лип-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Вежа-Друк |
УДК: | 378.016:811.162.1(072) |
Теми: | методика навички письма польська мова мовна розминка фонетичні вправи тести навички читання |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації призначені для здобувачів освіти, які вивчають польську мову як іноземну. Містять завдання для формування і розвитку навичок слухання, читання, письма і говоріння польською мовою, вправи для мовної розминки, а також тести для самоконтролю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28329 |
Перелік літератури: | 1. Боднар Н. Формування навички скоропису молодших школярів. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. Ізмаїл, 2009. 198 с. 2. Гаращук К., Гаращук Л. Особливості навчання писемного мовлення учнів середнього ступеня загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). C. 83-86. 3. Кравчук А., Ковалевський Є. Методика викладання польської мови. Мова і культура в полоністичній дидактиці в Україні : Підручник для вищих навч. закладів. – К. : Фірма «ІНКОС», 2017. – 324 с. 4. Скуба І. Формування навичок писемного мовлення на уроках польської мови. Стан і перспективи методики вивчення польської мови у закладах середньої та вищої освіти. Збірник тез доповідей І Міжнародного науково-методичного семінару. 9–13 листопада 2020 року. Київ – Луцьк – Варшава. С. 109–112. 5. Białas B. Nauczanie języka obcego poprzez tekst oryginalny [Електронне джерело]. URL : http://www.profesor.pl/publikacja,4101,Rozne,Nauczanie-jezykaobcego-poprzeztekst-oryginalny 6. Ciesielska-Musameh R. Literatura w nauczaniu cudzoziemców Poradnik metodyczny. Praca z tekstem literackim na zajęciach językowych. Lublin. CJKP UMCS. Cz.1. – 28 s. Cz. 2. – 11 s. 7. Czerkies T. Tekst literacki w nauczaniu języka polskiego jako obcego (z elementami pedagogiki dyskursywnej). Kraków, 2012. 8. Janczewska Alicja Anna. Praca z utworem poetyckim na lekcjach z języka polskiego w klasach I – III [Електронне джерело]. URL : https://szkolnictwo.pl/index.php?id=PU1349 9. Janicka M. Pakiet metodyczny dla nauczycieli języków obcych i etapu, Warszwa, 2014. 10.Janowska I., Lipińska E., Rabiej A., Seretny A., Turek P. Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2, Kraków, 2016. 11.Janowska I. Planowanie lekcji języka obcego. Podręcznik i poradnik dla nauczycieli języków obcych. Kraków, 2010. 12. Kawińska I. Sposoby kształtowania umiejętności czytania w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej [Електронне джерело]. URL : https://szkolnictwo.pl/index.php?id=PU4290 13. Komorowska H. Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa, 2002 14. Komorowska H. Podstawy metodyki nauczania języków obcych. Warszawa, 1993. 15. Lipińska E., Dąmbska G. Kiedyś wrócisz tu... Kraków : UNIVERSITAS, 2003. Cz.1 – 279 s. Cz. 2 – 292 s. 16.Lenartowska K., Świętek W. Praca z tekstem w klasach 1-3. Warszawa: WSiP, 1982. – 93 с. 17. Miodunka. W. Język polski a współczesne metody nauczania języków obcych. Przegląd Polonijny. 1997. Z. 1. 18. Opisywanie, rozwijanie i testowanie znajomości języka polskiego jako obcego. Red. A. Seretny, W. Martyniuk, E. Lipińska. Kraków, 2004. 19. Pasieka A. Kto i dlaczego kształci się na kursach długoterminowych... [w:] Oswajanie chrząszcza w trzcinie. Red. W. Miodunka, J. Rokicki. Kraków, 1999. 20. Seretny A. Kto czyta – nie błądzi. Kraków : UNIVERSITAS, 2007. 211 s. 21. Seretny A., Lipińska E. ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego. Kraków : UNIVERSITAS, 2005. – 329 c. 22.Seretny A., Lipińska E. Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego. Kraków 2006. 23.Stawna M. Podejście komunikacyjne do nauczania języków obcych. Od teorii do praktyki. Warszawa, 1991. 24.Tradycja i nowoczesność w nauczaniu cudzoziemców języka polskiego. Red. H. Rybicka-Nowacka, B. Rocławski. Gdańsk, 1990. |
Тип вмісту: | Methodical recommendations |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FFG) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ostapchuk_Metodyka_2025.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.