Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28158
Title: | Формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти як складова виховної роботи |
Authors: | Остапйовська, Ірина Ігорівна |
Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Bibliographic description (Ukraine): | Остапйовська І. Формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти як складова виховної роботи. Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції (27–28 березня 2025 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025. С. 236–240. |
Conference/Event: | Методологія сучасних наукових досліджень |
Issue Date: | 27-Mar-2025 |
Date of entry: | 7-Jul-2025 |
Publisher: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | Харків |
Keywords: | медіаграмотність формування медіаграмотності учнів початкових класів виховання виховання молодших школярів медіаграмотність молодших школярів medialiteracy formation of medialiteracy of primary school students education education of primary school students medialiteracy of primary school students |
Page range: | 236–240 |
Abstract: | У публікації актуалізовано зміст поняття «виховання» та його роль у формуванні та розвитку медіаграмотності молодших школярів, розкрито зміст принципів виховання в умовах цифрового простору: принципу конфіденційності і безпеки; принципу індивідуалізації; принципу доступності; принципу доцільності; принципу розвитку; принципу гнучкості; принципу інноваційності; принципу інтегрованості, – визначено перспективи подальших досліджень. The publication updates the meaning of the concept of «education» and its role in the formation and development of media literacy of younger schoolchildren, reveals the meaning of the principles of education in the digital space: the principle of confidentiality and security; the principle of individualization; the principle of accessibility; the principle of expediency; the principle of development; the principle of flexibility; the principle of innovation; the principle of integration, and identifies prospects for further research. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28158 |
URL for reference material: | https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4206 https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24574 |
References (Ukraine): | 1. Концепція виховання дітей та молоді в цифровому просторі / В. Г. Кремень та ін. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2022. Т. 4. № 2. С. 1–30. doi: https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4206 2. Остапйовська І. Застосування методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкових класів до формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти. Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників Ювілейної ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (22–23 лютого 2024 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2024. С. 465–469. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24574 |
Content type: | Conference Abstract |
Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FP) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ostapjovska_harkiv.pdf | 434,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.