Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапйовська, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-07-07T10:28:27Z-
dc.date.available2025-07-07T10:28:27Z-
dc.date.issued2025-03-27-
dc.identifier.citationОстапйовська І. Формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти як складова виховної роботи. Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції (27–28 березня 2025 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025. С. 236–240.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28158-
dc.description.abstractУ публікації актуалізовано зміст поняття «виховання» та його роль у формуванні та розвитку медіаграмотності молодших школярів, розкрито зміст принципів виховання в умовах цифрового простору: принципу конфіденційності і безпеки; принципу індивідуалізації; принципу доступності; принципу доцільності; принципу розвитку; принципу гнучкості; принципу інноваційності; принципу інтегрованості, – визначено перспективи подальших досліджень.uk_UK
dc.description.abstractThe publication updates the meaning of the concept of «education» and its role in the formation and development of media literacy of younger schoolchildren, reveals the meaning of the principles of education in the digital space: the principle of confidentiality and security; the principle of individualization; the principle of accessibility; the principle of expediency; the principle of development; the principle of flexibility; the principle of innovation; the principle of integration, and identifies prospects for further research.uk_UK
dc.format.extent236–240-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UK
dc.relation.urihttps://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4206uk_UK
dc.relation.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24574uk_UK
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UK
dc.subjectформування медіаграмотності учнів початкових класівuk_UK
dc.subjectвихованняuk_UK
dc.subjectвиховання молодших школярівuk_UK
dc.subjectмедіаграмотність молодших школярівuk_UK
dc.subjectmedialiteracyuk_UK
dc.subjectformation of medialiteracy of primary school studentsuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subjecteducation of primary school studentsuk_UK
dc.subjectmedialiteracy of primary school studentsuk_UK
dc.titleФормування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти як складова виховної роботиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceМетодологія сучасних наукових досліджень-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameХарківuk_UK
dc.relation.references1. Концепція виховання дітей та молоді в цифровому просторі / В. Г. Кремень та ін. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2022. Т. 4. № 2. С. 1–30. doi: https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4206uk_UK
dc.relation.references2. Остапйовська І. Застосування методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкових класів до формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти. Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників Ювілейної ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (22–23 лютого 2024 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2024. С. 465–469. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24574uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ostapjovska_harkiv.pdf434,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.