Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28158
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Остапйовська, Ірина Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-07T10:28:27Z | - |
dc.date.available | 2025-07-07T10:28:27Z | - |
dc.date.issued | 2025-03-27 | - |
dc.identifier.citation | Остапйовська І. Формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти як складова виховної роботи. Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції (27–28 березня 2025 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025. С. 236–240. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28158 | - |
dc.description.abstract | У публікації актуалізовано зміст поняття «виховання» та його роль у формуванні та розвитку медіаграмотності молодших школярів, розкрито зміст принципів виховання в умовах цифрового простору: принципу конфіденційності і безпеки; принципу індивідуалізації; принципу доступності; принципу доцільності; принципу розвитку; принципу гнучкості; принципу інноваційності; принципу інтегрованості, – визначено перспективи подальших досліджень. | uk_UK |
dc.description.abstract | The publication updates the meaning of the concept of «education» and its role in the formation and development of media literacy of younger schoolchildren, reveals the meaning of the principles of education in the digital space: the principle of confidentiality and security; the principle of individualization; the principle of accessibility; the principle of expediency; the principle of development; the principle of flexibility; the principle of innovation; the principle of integration, and identifies prospects for further research. | uk_UK |
dc.format.extent | 236–240 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди | uk_UK |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4206 | uk_UK |
dc.relation.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24574 | uk_UK |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UK |
dc.subject | формування медіаграмотності учнів початкових класів | uk_UK |
dc.subject | виховання | uk_UK |
dc.subject | виховання молодших школярів | uk_UK |
dc.subject | медіаграмотність молодших школярів | uk_UK |
dc.subject | medialiteracy | uk_UK |
dc.subject | formation of medialiteracy of primary school students | uk_UK |
dc.subject | education | uk_UK |
dc.subject | education of primary school students | uk_UK |
dc.subject | medialiteracy of primary school students | uk_UK |
dc.title | Формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти як складова виховної роботи | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Методологія сучасних наукових досліджень | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Харків | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Концепція виховання дітей та молоді в цифровому просторі / В. Г. Кремень та ін. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2022. Т. 4. № 2. С. 1–30. doi: https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4206 | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Остапйовська І. Застосування методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкових класів до формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти. Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників Ювілейної ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (22–23 лютого 2024 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2024. С. 465–469. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24574 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ostapjovska_harkiv.pdf | 434,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.