Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28158
Назва: Формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти як складова виховної роботи
Автори: Остапйовська, Ірина Ігорівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Остапйовська І. Формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти як складова виховної роботи. Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції (27–28 березня 2025 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025. С. 236–240.
Конференція/захід: Методологія сучасних наукових досліджень
Дата публікації: 27-бер-2025
Дата внесення: 7-лип-2025
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Харків
Теми: медіаграмотність
формування медіаграмотності учнів початкових класів
виховання
виховання молодших школярів
медіаграмотність молодших школярів
medialiteracy
formation of medialiteracy of primary school students
education
education of primary school students
medialiteracy of primary school students
Діапазон сторінок: 236–240
Короткий огляд (реферат): У публікації актуалізовано зміст поняття «виховання» та його роль у формуванні та розвитку медіаграмотності молодших школярів, розкрито зміст принципів виховання в умовах цифрового простору: принципу конфіденційності і безпеки; принципу індивідуалізації; принципу доступності; принципу доцільності; принципу розвитку; принципу гнучкості; принципу інноваційності; принципу інтегрованості, – визначено перспективи подальших досліджень.
The publication updates the meaning of the concept of «education» and its role in the formation and development of media literacy of younger schoolchildren, reveals the meaning of the principles of education in the digital space: the principle of confidentiality and security; the principle of individualization; the principle of accessibility; the principle of expediency; the principle of development; the principle of flexibility; the principle of innovation; the principle of integration, and identifies prospects for further research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28158
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4206
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24574
Перелік літератури: 1. Концепція виховання дітей та молоді в цифровому просторі / В. Г. Кремень та ін. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2022. Т. 4. № 2. С. 1–30. doi: https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4206
2. Остапйовська І. Застосування методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкових класів до формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти. Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників Ювілейної ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (22–23 лютого 2024 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2024. С. 465–469. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24574
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ostapjovska_harkiv.pdf434,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.