Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28158
Назва: | Формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти як складова виховної роботи |
Автори: | Остапйовська, Ірина Ігорівна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Остапйовська І. Формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти як складова виховної роботи. Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції (27–28 березня 2025 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025. С. 236–240. |
Конференція/захід: | Методологія сучасних наукових досліджень |
Дата публікації: | 27-бер-2025 |
Дата внесення: | 7-лип-2025 |
Видавництво: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Харків |
Теми: | медіаграмотність формування медіаграмотності учнів початкових класів виховання виховання молодших школярів медіаграмотність молодших школярів medialiteracy formation of medialiteracy of primary school students education education of primary school students medialiteracy of primary school students |
Діапазон сторінок: | 236–240 |
Короткий огляд (реферат): | У публікації актуалізовано зміст поняття «виховання» та його роль у формуванні та розвитку медіаграмотності молодших школярів, розкрито зміст принципів виховання в умовах цифрового простору: принципу конфіденційності і безпеки; принципу індивідуалізації; принципу доступності; принципу доцільності; принципу розвитку; принципу гнучкості; принципу інноваційності; принципу інтегрованості, – визначено перспективи подальших досліджень. The publication updates the meaning of the concept of «education» and its role in the formation and development of media literacy of younger schoolchildren, reveals the meaning of the principles of education in the digital space: the principle of confidentiality and security; the principle of individualization; the principle of accessibility; the principle of expediency; the principle of development; the principle of flexibility; the principle of innovation; the principle of integration, and identifies prospects for further research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28158 |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: | https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4206 https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24574 |
Перелік літератури: | 1. Концепція виховання дітей та молоді в цифровому просторі / В. Г. Кремень та ін. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2022. Т. 4. № 2. С. 1–30. doi: https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4206 2. Остапйовська І. Застосування методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкових класів до формування основ медіаграмотності здобувачів початкової освіти. Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників Ювілейної ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (22–23 лютого 2024 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2024. С. 465–469. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24574 |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ostapjovska_harkiv.pdf | 434,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.