Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28120
Title: Аналіз методів та засобів розробки комп'ютерних ігор жанру RogueLike на прикладі «Мандрівка Підземеллями»
Authors: Кириченко, Валентин Сергійович
Affiliation: Кафедра комп’ютерних наук та кібербезпеки
122 Комп’ютерні науки
Bibliographic description (Ukraine): Кириченко В. С. Аналіз методів та засобів розробки комп'ютерних ігор жанру RogueLike на прикладі «Мандрівка Підземеллями» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 Комп’ютерні науки / наук. кер. В. В. Булатецький ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 51 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 2-Jul-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Булатецький, Віталій Вікторович
Keywords: RogueLike
Unity
C#
розробка ігор
процедурна генерація
штучний інтелект
ігрові механіки
Abstract: У цій кваліфікаційній роботі досліджено процес розробки функціонального прототипу RogueLike гри на Unity. Проведено аналіз жанру RogueLike, його ключових елементів та еволюції. Обґрунтовано вибір Unity та C# як основних інструментів розробки. Розглянуто теоретичні аспекти алгоритмів процедурної генерації та штучного інтелекту, що застосовуються в іграх цього жанру Спроектовано архітектуру програмного засобу та реалізовано ключові ігрові механіки: процедурну генерацію рівнів, покрокову бойову систему, систему інвентарю, базовий штучний інтелект супротивників, користувацький інтерфейс та систему збереження/завантаження прогресу. Проведено тестування та налагодження розробленого прототипу. В результаті отримано працездатний прототип RogueLike гри, що демонструє можливості створення комплексних проєктів цього жанру на Unity
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28120
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FITM_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kyrychenko_2025.pdf1,43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.