Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБулатецький, Віталій Вікторович-
dc.contributor.authorКириченко, Валентин Сергійович-
dc.date.accessioned2025-07-02T13:00:12Z-
dc.date.available2025-07-02T13:00:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКириченко В. С. Аналіз методів та засобів розробки комп'ютерних ігор жанру RogueLike на прикладі «Мандрівка Підземеллями» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 Комп’ютерні науки / наук. кер. В. В. Булатецький ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 51 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28120-
dc.description.abstractУ цій кваліфікаційній роботі досліджено процес розробки функціонального прототипу RogueLike гри на Unity. Проведено аналіз жанру RogueLike, його ключових елементів та еволюції. Обґрунтовано вибір Unity та C# як основних інструментів розробки. Розглянуто теоретичні аспекти алгоритмів процедурної генерації та штучного інтелекту, що застосовуються в іграх цього жанру Спроектовано архітектуру програмного засобу та реалізовано ключові ігрові механіки: процедурну генерацію рівнів, покрокову бойову систему, систему інвентарю, базовий штучний інтелект супротивників, користувацький інтерфейс та систему збереження/завантаження прогресу. Проведено тестування та налагодження розробленого прототипу. В результаті отримано працездатний прототип RogueLike гри, що демонструє можливості створення комплексних проєктів цього жанру на Unityuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectRogueLikeuk_UK
dc.subjectUnityuk_UK
dc.subjectC#uk_UK
dc.subjectрозробка ігорuk_UK
dc.subjectпроцедурна генераціяuk_UK
dc.subjectштучний інтелектuk_UK
dc.subjectігрові механікиuk_UK
dc.titleАналіз методів та засобів розробки комп'ютерних ігор жанру RogueLike на прикладі «Мандрівка Підземеллями»uk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра комп’ютерних наук та кібербезпекиuk_UK
dc.contributor.affiliation122 Комп’ютерні наукиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyrychenko_2025.pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.