Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28120
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Булатецький, Віталій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Кириченко, Валентин Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-02T13:00:12Z | - |
dc.date.available | 2025-07-02T13:00:12Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Кириченко В. С. Аналіз методів та засобів розробки комп'ютерних ігор жанру RogueLike на прикладі «Мандрівка Підземеллями» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 Комп’ютерні науки / наук. кер. В. В. Булатецький ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 51 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28120 | - |
dc.description.abstract | У цій кваліфікаційній роботі досліджено процес розробки функціонального прототипу RogueLike гри на Unity. Проведено аналіз жанру RogueLike, його ключових елементів та еволюції. Обґрунтовано вибір Unity та C# як основних інструментів розробки. Розглянуто теоретичні аспекти алгоритмів процедурної генерації та штучного інтелекту, що застосовуються в іграх цього жанру Спроектовано архітектуру програмного засобу та реалізовано ключові ігрові механіки: процедурну генерацію рівнів, покрокову бойову систему, систему інвентарю, базовий штучний інтелект супротивників, користувацький інтерфейс та систему збереження/завантаження прогресу. Проведено тестування та налагодження розробленого прототипу. В результаті отримано працездатний прототип RogueLike гри, що демонструє можливості створення комплексних проєктів цього жанру на Unity | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | RogueLike | uk_UK |
dc.subject | Unity | uk_UK |
dc.subject | C# | uk_UK |
dc.subject | розробка ігор | uk_UK |
dc.subject | процедурна генерація | uk_UK |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UK |
dc.subject | ігрові механіки | uk_UK |
dc.title | Аналіз методів та засобів розробки комп'ютерних ігор жанру RogueLike на прикладі «Мандрівка Підземеллями» | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра комп’ютерних наук та кібербезпеки | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 122 Комп’ютерні науки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kyrychenko_2025.pdf | 1,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.