Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28097
Назва: | Соціально-педагогічна роботи з підтримки ментального здоров'я підлітків |
Автори: | Колесник, Ольга Іванівна |
Приналежність: | 231 Соціальна робота Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи |
Бібліографічний опис: | Колесник О. І. Соціально-педагогічна роботи з підтримки ментального здоров'я підлітків: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. С. Ю. Чернета; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 70 с. |
Дата публікації: | 2025 |
Дата внесення: | 30-чер-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Чернета, Світлана Юріївна |
Теми: | соціальна робота соціально-педагогічна підтримка ментальне здоров’я підлітки заклади загальної середньої освіти |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми зумовлена зростанням психоемоційних навантажень на молодь внаслідок таких чинників, як соціальні конфлікти, економічна нестабільність, інформаційна перенасиченість, вплив соціальних мереж, а також наслідки війни в Україні. В роботі поняття ментальне здоров’я підлітків визначається як складний багатокомпонентний феномен, який формується на стику біологічних, психологічних, соціальних та культурних факторів. Його не можна розуміти лише як відсутність психічних розладів; воно включає емоційну стабільність, позитивну самооцінку, розвинені соціальні навички, резильєнтність, когнітивну гнучкість, фізичне здоров’я та підтримку з боку дорослих. Встановлено, що сутнісними характеристиками соціально-педагогічної підтримки є: надання превентивної допомоги підліткам у вирішенні її проблем, пов'язаних із соціалізацією та розвитком в цілому (в освітньому процесі та соціальному середовищі); особистісно-орієнтований характер взаємодії, тобто під час вирішення сформованої складної ситуації дитині створюють спеціальні умови, в яких вона вчиться самостійно вирішувати свою проблему; адресний характер, надається конкретній людині або групі з метою попередження, ослаблення або усунення причин, які виступають чинниками ризику, що перешкоджають їх саморозвитку, самореалізації; особистісне зростання конкретного суб'єкта. Досліджено рівень ментального здоров’я підлітків .Розроблено цикл занять з підтримки ментального здоров’я підлітків у закладах загальної середньої освіти, які розраховані для трьох цільових груп: підлітків, батьків та для учнів з вчителями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28097 |
Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kolesnyk_2025.pdf | 2,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.