Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧернета, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorКолесник, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2025-06-30T09:57:26Z-
dc.date.available2025-06-30T09:57:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКолесник О. І. Соціально-педагогічна роботи з підтримки ментального здоров'я підлітків: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. С. Ю. Чернета; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 70 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28097-
dc.description.abstractАктуальність теми зумовлена зростанням психоемоційних навантажень на молодь внаслідок таких чинників, як соціальні конфлікти, економічна нестабільність, інформаційна перенасиченість, вплив соціальних мереж, а також наслідки війни в Україні. В роботі поняття ментальне здоров’я підлітків визначається як складний багатокомпонентний феномен, який формується на стику біологічних, психологічних, соціальних та культурних факторів. Його не можна розуміти лише як відсутність психічних розладів; воно включає емоційну стабільність, позитивну самооцінку, розвинені соціальні навички, резильєнтність, когнітивну гнучкість, фізичне здоров’я та підтримку з боку дорослих. Встановлено, що сутнісними характеристиками соціально-педагогічної підтримки є: надання превентивної допомоги підліткам у вирішенні її проблем, пов'язаних із соціалізацією та розвитком в цілому (в освітньому процесі та соціальному середовищі); особистісно-орієнтований характер взаємодії, тобто під час вирішення сформованої складної ситуації дитині створюють спеціальні умови, в яких вона вчиться самостійно вирішувати свою проблему; адресний характер, надається конкретній людині або групі з метою попередження, ослаблення або усунення причин, які виступають чинниками ризику, що перешкоджають їх саморозвитку, самореалізації; особистісне зростання конкретного суб'єкта. Досліджено рівень ментального здоров’я підлітків .Розроблено цикл занять з підтримки ментального здоров’я підлітків у закладах загальної середньої освіти, які розраховані для трьох цільових груп: підлітків, батьків та для учнів з вчителями.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсоціальна роботаuk_UK
dc.subjectсоціально-педагогічна підтримкаuk_UK
dc.subjectментальне здоров’яuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk_UK
dc.titleСоціально-педагогічна роботи з підтримки ментального здоров'я підлітківuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliation231 Соціальна роботаuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школиuk_UK
Розташовується у зібраннях:FP_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnyk_2025.pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.