Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28097
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Чернета, Світлана Юріївна | - |
dc.contributor.author | Колесник, Ольга Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-30T09:57:26Z | - |
dc.date.available | 2025-06-30T09:57:26Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Колесник О. І. Соціально-педагогічна роботи з підтримки ментального здоров'я підлітків: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. С. Ю. Чернета; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 70 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28097 | - |
dc.description.abstract | Актуальність теми зумовлена зростанням психоемоційних навантажень на молодь внаслідок таких чинників, як соціальні конфлікти, економічна нестабільність, інформаційна перенасиченість, вплив соціальних мереж, а також наслідки війни в Україні. В роботі поняття ментальне здоров’я підлітків визначається як складний багатокомпонентний феномен, який формується на стику біологічних, психологічних, соціальних та культурних факторів. Його не можна розуміти лише як відсутність психічних розладів; воно включає емоційну стабільність, позитивну самооцінку, розвинені соціальні навички, резильєнтність, когнітивну гнучкість, фізичне здоров’я та підтримку з боку дорослих. Встановлено, що сутнісними характеристиками соціально-педагогічної підтримки є: надання превентивної допомоги підліткам у вирішенні її проблем, пов'язаних із соціалізацією та розвитком в цілому (в освітньому процесі та соціальному середовищі); особистісно-орієнтований характер взаємодії, тобто під час вирішення сформованої складної ситуації дитині створюють спеціальні умови, в яких вона вчиться самостійно вирішувати свою проблему; адресний характер, надається конкретній людині або групі з метою попередження, ослаблення або усунення причин, які виступають чинниками ризику, що перешкоджають їх саморозвитку, самореалізації; особистісне зростання конкретного суб'єкта. Досліджено рівень ментального здоров’я підлітків .Розроблено цикл занять з підтримки ментального здоров’я підлітків у закладах загальної середньої освіти, які розраховані для трьох цільових груп: підлітків, батьків та для учнів з вчителями. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | соціальна робота | uk_UK |
dc.subject | соціально-педагогічна підтримка | uk_UK |
dc.subject | ментальне здоров’я | uk_UK |
dc.subject | підлітки | uk_UK |
dc.subject | заклади загальної середньої освіти | uk_UK |
dc.title | Соціально-педагогічна роботи з підтримки ментального здоров'я підлітків | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 231 Соціальна робота | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kolesnyk_2025.pdf | 2,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.