Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28052| Назва: | Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу |
| Автори: | Панасюк, Анна Ярославівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Панасюк А. Я. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червн. 2025 р.). Луцьк, 2025. С. 231-233 |
| Конференція/захід: | Математика. Інформаційні технології. Освіта |
| Дата публікації: | чер-2025 |
| Дата внесення: | 24-чер-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | м.Луцьк |
| Науковий керівник: | Ройко, Лариса Леонідівна |
| Теми: | Скрайбінг візуалізація інтерактивність |
| Діапазон сторінок: | 231-233 |
| Короткий огляд (реферат): | У сучасній освіті важливу роль відіграє не лише зміст навчального матеріалу, а й форми його подання. У зв’язку з активним розвитком цифрових технологій виникає потреба у використанні новітніх методів, що підвищують ефективність сприйняття та засвоєння інформації здобувачами освіти. Одним із них є скрайбінг – техніка візуалізації навчального матеріалу, яка поєднує текстову, графічну й аудіовізуальну інформацію. Цей підхід дозволяє перетворити складні концепції та абстрактні поняття на доступні образи, що значно покращує якість навчального процесу. |
| Опис: | Скрайбінг – це інноваційний спосіб перетворення складного на простіше. Він робить навчання цікавішим, розвиває креативність і допомагає педагогам ефективніше доносити знання. Завдяки технологіям його можна використовувати при офлайн, так і онлайн заняттях. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28052 |
| Перелік літератури: | 1. Данко А. Скрайбінг як метод форма візуалізації навчального матеріалу. Проблеми сучасного підручника. 2024. (31). С.72-82 2. Метод «Скрайбінг»: яскраве подання навчального матеріалу. URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=6068 3. Мягкова О. Використання технологій скрайбінгу і скетчноутингу в освітньому процесі. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2020. 4(65). С. 90-95. 4. Онофрійчук Л. О. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу в закладі вищої освіти. Народна освіта. 2020. 1(40). С. 61-66. 5. Ройко Л.Л. Цифрові технологій в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти Методологічні та методичні аспекти навчання в освітньому процесі НУШ : матеріали Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15 червн. 2023 р.). Луцьк: ВІППО, 2023. 6. Скрайбінг у навчанні. URL: https://potkalo.blogspot.com/p/blog-page_24.html 7. Юрчук А. А., Ройко Л. Л. Використання систем комп’ютерної математики як засобу візуалізації при вивченні вищої математики. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 263-265 |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів та аспірантів |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| panasiuk_2025.pdf | 851,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.