Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28052
Назва: Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу
Автори: Панасюк, Анна Ярославівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Панасюк А. Я. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червн. 2025 р.). Луцьк, 2025. С. 231-233
Конференція/захід: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Дата публікації: чер-2025
Дата внесення: 24-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м.Луцьк
Науковий керівник: Ройко, Лариса Леонідівна
Теми: Скрайбінг
візуалізація
інтерактивність
Діапазон сторінок: 231-233
Короткий огляд (реферат): У сучасній освіті важливу роль відіграє не лише зміст навчального матеріалу, а й форми його подання. У зв’язку з активним розвитком цифрових технологій виникає потреба у використанні новітніх методів, що підвищують ефективність сприйняття та засвоєння інформації здобувачами освіти. Одним із них є скрайбінг – техніка візуалізації навчального матеріалу, яка поєднує текстову, графічну й аудіовізуальну інформацію. Цей підхід дозволяє перетворити складні концепції та абстрактні поняття на доступні образи, що значно покращує якість навчального процесу.
Опис: Скрайбінг – це інноваційний спосіб перетворення складного на простіше. Він робить навчання цікавішим, розвиває креативність і допомагає педагогам ефективніше доносити знання. Завдяки технологіям його можна використовувати при офлайн, так і онлайн заняттях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28052
Перелік літератури: 1. Данко А. Скрайбінг як метод форма візуалізації навчального матеріалу. Проблеми сучасного підручника. 2024. (31). С.72-82
2. Метод «Скрайбінг»: яскраве подання навчального матеріалу. URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=6068
3. Мягкова О. Використання технологій скрайбінгу і скетчноутингу в освітньому процесі. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2020. 4(65). С. 90-95.
4. Онофрійчук Л. О. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу в закладі вищої освіти. Народна освіта. 2020. 1(40). С. 61-66.
5. Ройко Л.Л. Цифрові технологій в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти Методологічні та методичні аспекти навчання в освітньому процесі НУШ : матеріали Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15 червн. 2023 р.). Луцьк: ВІППО, 2023.
6. Скрайбінг у навчанні. URL: https://potkalo.blogspot.com/p/blog-page_24.html
7. Юрчук А. А., Ройко Л. Л. Використання систем комп’ютерної математики як засобу візуалізації при вивченні вищої математики. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 263-265
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
panasiuk_2025.pdf851,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.