Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorПанасюк, Анна Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-06-24T08:34:27Z-
dc.date.available2025-06-24T08:34:27Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationПанасюк А. Я. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червн. 2025 р.). Луцьк, 2025. С. 231-233uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28052-
dc.descriptionСкрайбінг – це інноваційний спосіб перетворення складного на простіше. Він робить навчання цікавішим, розвиває креативність і допомагає педагогам ефективніше доносити знання. Завдяки технологіям його можна використовувати при офлайн, так і онлайн заняттях.uk_UK
dc.description.abstractУ сучасній освіті важливу роль відіграє не лише зміст навчального матеріалу, а й форми його подання. У зв’язку з активним розвитком цифрових технологій виникає потреба у використанні новітніх методів, що підвищують ефективність сприйняття та засвоєння інформації здобувачами освіти. Одним із них є скрайбінг – техніка візуалізації навчального матеріалу, яка поєднує текстову, графічну й аудіовізуальну інформацію. Цей підхід дозволяє перетворити складні концепції та абстрактні поняття на доступні образи, що значно покращує якість навчального процесу.uk_UK
dc.format.extent231-233-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectСкрайбінгuk_UK
dc.subjectвізуалізаціяuk_UK
dc.subjectінтерактивністьuk_UK
dc.titleСкрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceМатематика. Інформаційні технології. Освіта-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameм.Луцькuk_UK
dc.relation.references1. Данко А. Скрайбінг як метод форма візуалізації навчального матеріалу. Проблеми сучасного підручника. 2024. (31). С.72-82uk_UK
dc.relation.references2. Метод «Скрайбінг»: яскраве подання навчального матеріалу. URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=6068uk_UK
dc.relation.references3. Мягкова О. Використання технологій скрайбінгу і скетчноутингу в освітньому процесі. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2020. 4(65). С. 90-95.uk_UK
dc.relation.references4. Онофрійчук Л. О. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу в закладі вищої освіти. Народна освіта. 2020. 1(40). С. 61-66.uk_UK
dc.relation.references5. Ройко Л.Л. Цифрові технологій в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти Методологічні та методичні аспекти навчання в освітньому процесі НУШ : матеріали Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15 червн. 2023 р.). Луцьк: ВІППО, 2023.uk_UK
dc.relation.references6. Скрайбінг у навчанні. URL: https://potkalo.blogspot.com/p/blog-page_24.htmluk_UK
dc.relation.references7. Юрчук А. А., Ройко Л. Л. Використання систем комп’ютерної математики як засобу візуалізації при вивченні вищої математики. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 263-265uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
panasiuk_2025.pdf851,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.