Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28052
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ройко, Лариса Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Панасюк, Анна Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-24T08:34:27Z | - |
dc.date.available | 2025-06-24T08:34:27Z | - |
dc.date.issued | 2025-06 | - |
dc.identifier.citation | Панасюк А. Я. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червн. 2025 р.). Луцьк, 2025. С. 231-233 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28052 | - |
dc.description | Скрайбінг – це інноваційний спосіб перетворення складного на простіше. Він робить навчання цікавішим, розвиває креативність і допомагає педагогам ефективніше доносити знання. Завдяки технологіям його можна використовувати при офлайн, так і онлайн заняттях. | uk_UK |
dc.description.abstract | У сучасній освіті важливу роль відіграє не лише зміст навчального матеріалу, а й форми його подання. У зв’язку з активним розвитком цифрових технологій виникає потреба у використанні новітніх методів, що підвищують ефективність сприйняття та засвоєння інформації здобувачами освіти. Одним із них є скрайбінг – техніка візуалізації навчального матеріалу, яка поєднує текстову, графічну й аудіовізуальну інформацію. Цей підхід дозволяє перетворити складні концепції та абстрактні поняття на доступні образи, що значно покращує якість навчального процесу. | uk_UK |
dc.format.extent | 231-233 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | Скрайбінг | uk_UK |
dc.subject | візуалізація | uk_UK |
dc.subject | інтерактивність | uk_UK |
dc.title | Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Математика. Інформаційні технології. Освіта | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | м.Луцьк | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Данко А. Скрайбінг як метод форма візуалізації навчального матеріалу. Проблеми сучасного підручника. 2024. (31). С.72-82 | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Метод «Скрайбінг»: яскраве подання навчального матеріалу. URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=6068 | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Мягкова О. Використання технологій скрайбінгу і скетчноутингу в освітньому процесі. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2020. 4(65). С. 90-95. | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Онофрійчук Л. О. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу в закладі вищої освіти. Народна освіта. 2020. 1(40). С. 61-66. | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Ройко Л.Л. Цифрові технологій в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти Методологічні та методичні аспекти навчання в освітньому процесі НУШ : матеріали Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15 червн. 2023 р.). Луцьк: ВІППО, 2023. | uk_UK |
dc.relation.references | 6. Скрайбінг у навчанні. URL: https://potkalo.blogspot.com/p/blog-page_24.html | uk_UK |
dc.relation.references | 7. Юрчук А. А., Ройко Л. Л. Використання систем комп’ютерної математики як засобу візуалізації при вивченні вищої математики. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 263-265 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів та аспірантів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
panasiuk_2025.pdf | 851,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.