Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28003
Title: Теоретичні засади моделювання дистанційного уроку географії
Authors: Ткачук, Надія Михайлівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент
Bibliographic description (Ukraine): Ткачук Н. Теоретичні засади моделювання дистанційного уроку географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С.187-189.
Conference/Event: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Issue Date: 16-May-2025
Date of entry: 19-Jun-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: ФОП Мажула Ю.М.
UDC: 373.3/.5.016:911-047.58]:37.018.43 69
Keywords: українська школа
географія
дистанційний урок
моделювання дистанційного уроку географії
Page range: 187-189
Abstract: У сучасних умовах трансформації освітнього процесу, спричиненої цифровізацією та поширенням дистанційних форм навчання, зростає актуальність розробки ефективних моделей проведення уроків, зокрема й з географії. Географія як шкільний предмет формує в учнів просторове мислення, уміння працювати з картографічними матеріалами, критично осмислювати глобальні процеси та орієнтуватися в інформаційному просторі. Це потребує нових підходів до моделювання уроку, особливо в умовах дистанційного навчання.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28003
References (Ukraine): 1. Бубир Н., Прасул Ю. Дистанційні освітні технології при викладанні курсу географії материків і океанів у закладах загальної середньої освіти. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. 2022. Вип. 36. С. 24–33.
2. Коваль Л. Концептуальні засади моделювання уроку в умовах нової української школи. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2019. Вип. 69. С. 101–104.
3. Омельчук С.,Степанова М. Трансформація структури сучасного уроку української мови в умовах дистанційного навчання. Педагогічні науки. 2021. Вип. 97. С. 12–17
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
model.pdf650,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.