Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28003
Title: | Теоретичні засади моделювання дистанційного уроку географії |
Authors: | Ткачук, Надія Михайлівна |
Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент |
Bibliographic description (Ukraine): | Ткачук Н. Теоретичні засади моделювання дистанційного уроку географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С.187-189. |
Conference/Event: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
Issue Date: | 16-May-2025 |
Date of entry: | 19-Jun-2025 |
Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | ФОП Мажула Ю.М. |
UDC: | 373.3/.5.016:911-047.58]:37.018.43 69 |
Keywords: | українська школа географія дистанційний урок моделювання дистанційного уроку географії |
Page range: | 187-189 |
Abstract: | У сучасних умовах трансформації освітнього процесу, спричиненої цифровізацією та поширенням дистанційних форм навчання, зростає актуальність розробки ефективних моделей проведення уроків, зокрема й з географії. Географія як шкільний предмет формує в учнів просторове мислення, уміння працювати з картографічними матеріалами, критично осмислювати глобальні процеси та орієнтуватися в інформаційному просторі. Це потребує нових підходів до моделювання уроку, особливо в умовах дистанційного навчання. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28003 |
References (Ukraine): | 1. Бубир Н., Прасул Ю. Дистанційні освітні технології при викладанні курсу географії материків і океанів у закладах загальної середньої освіти. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. 2022. Вип. 36. С. 24–33. 2. Коваль Л. Концептуальні засади моделювання уроку в умовах нової української школи. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2019. Вип. 69. С. 101–104. 3. Омельчук С.,Степанова М. Трансформація структури сучасного уроку української мови в умовах дистанційного навчання. Педагогічні науки. 2021. Вип. 97. С. 12–17 |
Content type: | Conference Abstract |
Appears in Collections: | Наукові роботи (FGEO) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.