Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-06-19T09:58:47Z-
dc.date.available2025-06-19T09:58:47Z-
dc.date.issued2025-05-16-
dc.identifier.citationТкачук Н. Теоретичні засади моделювання дистанційного уроку географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С.187-189.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28003-
dc.description.abstractУ сучасних умовах трансформації освітнього процесу, спричиненої цифровізацією та поширенням дистанційних форм навчання, зростає актуальність розробки ефективних моделей проведення уроків, зокрема й з географії. Географія як шкільний предмет формує в учнів просторове мислення, уміння працювати з картографічними матеріалами, критично осмислювати глобальні процеси та орієнтуватися в інформаційному просторі. Це потребує нових підходів до моделювання уроку, особливо в умовах дистанційного навчання.uk_UK
dc.format.extent187-189-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectукраїнська школаuk_UK
dc.subjectгеографіяuk_UK
dc.subjectдистанційний урокuk_UK
dc.subjectмоделювання дистанційного уроку географіїuk_UK
dc.titleТеоретичні засади моделювання дистанційного уроку географіїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцентuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю.М.uk_UK
dc.relation.references1. Бубир Н., Прасул Ю. Дистанційні освітні технології при викладанні курсу географії материків і океанів у закладах загальної середньої освіти. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. 2022. Вип. 36. С. 24–33.uk_UK
dc.relation.references2. Коваль Л. Концептуальні засади моделювання уроку в умовах нової української школи. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2019. Вип. 69. С. 101–104.uk_UK
dc.relation.references3. Омельчук С.,Степанова М. Трансформація структури сучасного уроку української мови в умовах дистанційного навчання. Педагогічні науки. 2021. Вип. 97. С. 12–17uk_UK
dc.subject.udc373.3/.5.016:911-047.58]:37.018.43 69uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
model.pdf650,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.