Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28003
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Надія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-19T09:58:47Z | - |
dc.date.available | 2025-06-19T09:58:47Z | - |
dc.date.issued | 2025-05-16 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Н. Теоретичні засади моделювання дистанційного уроку географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С.187-189. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28003 | - |
dc.description.abstract | У сучасних умовах трансформації освітнього процесу, спричиненої цифровізацією та поширенням дистанційних форм навчання, зростає актуальність розробки ефективних моделей проведення уроків, зокрема й з географії. Географія як шкільний предмет формує в учнів просторове мислення, уміння працювати з картографічними матеріалами, критично осмислювати глобальні процеси та орієнтуватися в інформаційному просторі. Це потребує нових підходів до моделювання уроку, особливо в умовах дистанційного навчання. | uk_UK |
dc.format.extent | 187-189 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | українська школа | uk_UK |
dc.subject | географія | uk_UK |
dc.subject | дистанційний урок | uk_UK |
dc.subject | моделювання дистанційного уроку географії | uk_UK |
dc.title | Теоретичні засади моделювання дистанційного уроку географії | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю.М. | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Бубир Н., Прасул Ю. Дистанційні освітні технології при викладанні курсу географії материків і океанів у закладах загальної середньої освіти. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. 2022. Вип. 36. С. 24–33. | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Коваль Л. Концептуальні засади моделювання уроку в умовах нової української школи. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2019. Вип. 69. С. 101–104. | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Омельчук С.,Степанова М. Трансформація структури сучасного уроку української мови в умовах дистанційного навчання. Педагогічні науки. 2021. Вип. 97. С. 12–17 | uk_UK |
dc.subject.udc | 373.3/.5.016:911-047.58]:37.018.43 69 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
model.pdf | 650,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.