Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28003| Назва: | Теоретичні засади моделювання дистанційного уроку географії | 
| Автори: | Ткачук, Надія Михайлівна | 
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент | 
| Бібліографічний опис: | Ткачук Н. Теоретичні засади моделювання дистанційного уроку географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С.187-189. | 
| Конференція/захід: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | 
| Дата публікації: | 16-тра-2025 | 
| Дата внесення: | 19-чер-2025 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| Місце видання, проведення: | ФОП Мажула Ю.М. | 
| УДК: | 373.3/.5.016:911-047.58]:37.018.43 69 | 
| Теми: | українська школа географія дистанційний урок моделювання дистанційного уроку географії  | 
| Діапазон сторінок: | 187-189 | 
| Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах трансформації освітнього процесу, спричиненої цифровізацією та поширенням дистанційних форм навчання, зростає актуальність розробки ефективних моделей проведення уроків, зокрема й з географії. Географія як шкільний предмет формує в учнів просторове мислення, уміння працювати з картографічними матеріалами, критично осмислювати глобальні процеси та орієнтуватися в інформаційному просторі. Це потребує нових підходів до моделювання уроку, особливо в умовах дистанційного навчання. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28003 | 
| Перелік літератури: | 1.  Бубир Н., Прасул Ю. Дистанційні освітні технології  при  викладанні  курсу  географії  материків  і  океанів  у  закладах  загальної  середньої  освіти.  Проблеми  безперервної  географічної  освіти  і  картографії.  2022.  Вип.  36.  С.  24–33. 2. Коваль Л. Концептуальні засади моделювання уроку в умовах нової української школи. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2019. Вип. 69. С. 101–104. 3. Омельчук С.,Степанова М. Трансформація структури сучасного уроку української мови в умовах дистанційного навчання. Педагогічні науки. 2021. Вип. 97. С. 12–17  | 
| Тип вмісту: | Conference Abstract | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| model.pdf | 650,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.