Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27992
Title: Застосування PR-технологій в системі маркетингового менеджменту на підприємстві
Authors: Романюк, Анна Олександрівна
Affiliation: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Bibliographic description (Ukraine): Романюк А. О. Застосування PR-технологій в системі маркетингового менеджменту на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. І. Г. Волинець ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 55 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 18-Jun-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Волинець, Ірина Григорівна
Keywords: PR-технології
маркетинговий менеджмент
комунікації
стейкхолдери
імідж підприємства
конкурентні переваги
ефективність PR-заходів
Abstract: У кваліфікаційній роботі викладено теоретичні та методологічні основи застосування PR-технологій в системі маркетингового менеджменту підприємства. Обґрунтовано теоретико-методичні підходи до формування ефективної системи комунікацій з використанням PR-інструментів, а також розроблено рекомендації щодо оптимізації PR-діяльності та оцінки її ефективності в контексті маркетингового менеджменту підприємства.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27992
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romaniuk_2025.pdf998,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.