Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВолинець, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorРоманюк, Анна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-06-18T14:21:41Z-
dc.date.available2025-06-18T14:21:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-06-17-
dc.identifier.citationРоманюк А. О. Застосування PR-технологій в системі маркетингового менеджменту на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. І. Г. Волинець ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 55 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27992-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі викладено теоретичні та методологічні основи застосування PR-технологій в системі маркетингового менеджменту підприємства. Обґрунтовано теоретико-методичні підходи до формування ефективної системи комунікацій з використанням PR-інструментів, а також розроблено рекомендації щодо оптимізації PR-діяльності та оцінки її ефективності в контексті маркетингового менеджменту підприємства.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectPR-технологіїuk_UK
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UK
dc.subjectкомунікаціїuk_UK
dc.subjectстейкхолдериuk_UK
dc.subjectімідж підприємстваuk_UK
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UK
dc.subjectефективність PR-заходівuk_UK
dc.titleЗастосування PR-технологій в системі маркетингового менеджменту на підприємствіuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliation073 Менеджментuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра менеджментуuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romaniuk_2025.pdf998,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.