Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27992
Назва: Застосування PR-технологій в системі маркетингового менеджменту на підприємстві
Автори: Романюк, Анна Олександрівна
Приналежність: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Бібліографічний опис: Романюк А. О. Застосування PR-технологій в системі маркетингового менеджменту на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. І. Г. Волинець ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 55 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 18-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Волинець, Ірина Григорівна
Теми: PR-технології
маркетинговий менеджмент
комунікації
стейкхолдери
імідж підприємства
конкурентні переваги
ефективність PR-заходів
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі викладено теоретичні та методологічні основи застосування PR-технологій в системі маркетингового менеджменту підприємства. Обґрунтовано теоретико-методичні підходи до формування ефективної системи комунікацій з використанням PR-інструментів, а також розроблено рекомендації щодо оптимізації PR-діяльності та оцінки її ефективності в контексті маркетингового менеджменту підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27992
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romaniuk_2025.pdf998,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.