Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27990
Назва: Маркетинговий менеджмент на підприємстві в умовах воєнного стану
Автори: Попко, Ангеліна Вадимівна
Приналежність: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Бібліографічний опис: Попко А. В. Маркетинговий менеджмент на підприємстві в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. О. Л. Тоцька ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 47 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 18-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Теми: маркетинговий менеджмент
воєнний стан
стратегія
адаптація
підприємство
кризове управління
гнучкі маркетингові рішення
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах воєнного стану, коли економічна нестабільність, зміна поведінки споживачів і порушення логістичних ланцюгів створюють нові виклики для бізнесу. Досліджено стратегічні підходи до управління маркетингом у кризових ситуаціях, зокрема адаптацію бізнес-процесів до умов, що швидко змінюються, та необхідність оперативного реагування на зміни ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27990
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popko_2025.pdf719,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.