Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТоцька, Олеся Леонтіївна-
dc.contributor.authorПопко, Ангеліна Вадимівна-
dc.date.accessioned2025-06-18T14:14:44Z-
dc.date.available2025-06-18T14:14:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-06-17-
dc.identifier.citationПопко А. В. Маркетинговий менеджмент на підприємстві в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. О. Л. Тоцька ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 47 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27990-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах воєнного стану, коли економічна нестабільність, зміна поведінки споживачів і порушення логістичних ланцюгів створюють нові виклики для бізнесу. Досліджено стратегічні підходи до управління маркетингом у кризових ситуаціях, зокрема адаптацію бізнес-процесів до умов, що швидко змінюються, та необхідність оперативного реагування на зміни ринку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UK
dc.subjectвоєнний станuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectкризове управлінняuk_UK
dc.subjectгнучкі маркетингові рішенняuk_UK
dc.titleМаркетинговий менеджмент на підприємстві в умовах воєнного стануuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliation073 Менеджментuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра менеджментуuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popko_2025.pdf719,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.