Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27990
Title: Маркетинговий менеджмент на підприємстві в умовах воєнного стану
Authors: Попко, Ангеліна Вадимівна
Affiliation: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Bibliographic description (Ukraine): Попко А. В. Маркетинговий менеджмент на підприємстві в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. О. Л. Тоцька ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 47 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 18-Jun-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Keywords: маркетинговий менеджмент
воєнний стан
стратегія
адаптація
підприємство
кризове управління
гнучкі маркетингові рішення
Abstract: У роботі розглянуто особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах воєнного стану, коли економічна нестабільність, зміна поведінки споживачів і порушення логістичних ланцюгів створюють нові виклики для бізнесу. Досліджено стратегічні підходи до управління маркетингом у кризових ситуаціях, зокрема адаптацію бізнес-процесів до умов, що швидко змінюються, та необхідність оперативного реагування на зміни ринку.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27990
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popko_2025.pdf719,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.