Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27985
Title: | Курс географії як складник шкільної медіаосвіти |
Authors: | Кошляцький, Дмитро Андрійович Ткачук, Надія Михайлівна |
Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти географічного факультету, група Гео-53 МО Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент |
Bibliographic description (Ukraine): | Кошляцький Д., Ткачук Н. Курс географії як складник шкільної медіаосвіти Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції, м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р. / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 200-202. |
Conference/Event: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
Issue Date: | 16-May-2025 |
Date of entry: | 18-Jun-2025 |
Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | ФОП Мажула Ю.М. |
UDC: | 373.5:004.738.5:91 |
Keywords: | освіта медіаосвіта урок географія |
Page range: | 200-202 |
Abstract: | У вітчизняній освіті впровадження медіаосвіти здійснюється відповідно до положень «Концепції впровадження медіаосвіти в Україні» (2016). У цьому документі зазначено, що медіаосвіта є частиною освітнього процесу, яка спрямована на підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення), так і новітні (комп’ютерно опосередковане спілкування, інтернет, мобільна телефонія) медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Головною метою медіаосвіти є формування медіакультури та медіаграмотності, як її складника. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27985 |
References (Ukraine): | 1. Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей / редкол. : В. Ф. Іванов (голов. ред.) [та ін.]. К. : Академія української преси, IREX, Центр Вільної преси, 2021. 400 с. 2. Концепція впровадження медіаосвіти в Україні. Постанова Президії Національної академії педагогічних наук України 21 квітня 2016 р. URL: www.mediaosvita.com.ua\material\ 3. Медіаграмотність на заняттях з географії: навчальне видання / Філончук Зоя. За ред. Волошенюк О., Іванова В. Київ : АУП, ЦВП, 2020. 73 с. 4. Модельна навчальна програма «Географія 6–9 класи» для закладів загальної середньої освіти / С. П. Запотоцький, Г. І. Карпюк, Р. В. Гладковський, та ін. URL: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-niprohramy/ pryrodnycha-osvitnia-haluz/ 5. Модельна навчальна програма «Географія. 6–9 класи» для закладів загальної середньої освіти / С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко, Т. Г. Гільберг, Л. М. Даценко. URL: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-niprohramy/pryrodnycha-osvitnia-haluz/ 6. Приходькіна Н.О. Медіаосвіта учнів у шкільництві англомовних країн : монографія. Київ. Тернопіль : Крок. 2020, 412 с. 7. Тулодзєцький Ґ., Герціґ Б., Ґрафе С. Медіаосвіта в школі та на уроці: Основи і приклади / за заг. ред. В. Ф. Іванова ; пер. з нім. В. Климченка. К. : Академія української преси, Центр вільної преси, 2020. 405 с. |
Content type: | Conference Abstract |
Appears in Collections: | Наукові роботи (FGEO) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mediaosv.pdf | 644,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.