Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27985
Назва: Курс географії як складник шкільної медіаосвіти
Автори: Кошляцький, Дмитро Андрійович
Ткачук, Надія Михайлівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти географічного факультету, група Гео-53 МО
Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент
Бібліографічний опис: Кошляцький Д., Ткачук Н. Курс географії як складник шкільної медіаосвіти Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції, м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р. / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 200-202.
Конференція/захід: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Дата публікації: 16-тра-2025
Дата внесення: 18-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ФОП Мажула Ю.М.
УДК: 373.5:004.738.5:91
Теми: освіта
медіаосвіта
урок
географія
Діапазон сторінок: 200-202
Короткий огляд (реферат): У вітчизняній освіті впровадження медіаосвіти здійснюється відповідно до положень «Концепції впровадження медіаосвіти в Україні» (2016). У цьому документі зазначено, що медіаосвіта є частиною освітнього процесу, яка спрямована на підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення), так і новітні (комп’ютерно опосередковане спілкування, інтернет, мобільна телефонія) медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Головною метою медіаосвіти є формування медіакультури та медіаграмотності, як її складника.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27985
Перелік літератури: 1. Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей / редкол. : В. Ф. Іванов (голов. ред.) [та ін.]. К. : Академія української преси, IREX, Центр Вільної преси, 2021. 400 с.
2. Концепція впровадження медіаосвіти в Україні. Постанова Президії Національної академії педагогічних наук України 21 квітня 2016 р. URL: www.mediaosvita.com.ua\material\
3. Медіаграмотність на заняттях з географії: навчальне видання / Філончук Зоя. За ред. Волошенюк О., Іванова В. Київ : АУП, ЦВП, 2020. 73 с.
4. Модельна навчальна програма «Географія 6–9 класи» для закладів загальної середньої освіти / С. П. Запотоцький, Г. І. Карпюк, Р. В. Гладковський, та ін. URL: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-niprohramy/ pryrodnycha-osvitnia-haluz/
5. Модельна навчальна програма «Географія. 6–9 класи» для закладів загальної середньої освіти / С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко, Т. Г. Гільберг, Л. М. Даценко. URL: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-niprohramy/pryrodnycha-osvitnia-haluz/
6. Приходькіна Н.О. Медіаосвіта учнів у шкільництві англомовних країн : монографія. Київ. Тернопіль : Крок. 2020, 412 с.
7. Тулодзєцький Ґ., Герціґ Б., Ґрафе С. Медіаосвіта в школі та на уроці: Основи і приклади / за заг. ред. В. Ф. Іванова ; пер. з нім. В. Климченка. К. : Академія української преси, Центр вільної преси, 2020. 405 с.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mediaosv.pdf644,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.