Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27982
Назва: Удосконалення маркетингового планування на підприємстві в умовах цифровізації
Автори: Яковчук, Ірина Юріївна
Приналежність: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Бібліографічний опис: Яковчук І. Ю. Удосконалення маркетингового планування на підприємстві в умовах цифровізації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. Н. Л. Хомюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 50 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 18-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Хомюк, Наталія Леонідівна
Теми: маркетингове планування
складові маркетингового планування
методичні підходи до аналізу складових та оцінки ефективності маркетингового планування
Короткий огляд (реферат): У роботі викладено теоретичні та методологічні основи маркетингового планування на підприємстві на прикладі конкретного господарюючого суб’єкта. Обґрунтовано теоретико-методичні підходи до маркетингового планування, а також розроблено рекомендації щодо оптимізації маркетингового планування і оцінки його ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27982
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakovchuk_2025.pdf973,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.