Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorХомюк, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorЯковчук, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2025-06-18T13:52:56Z-
dc.date.available2025-06-18T13:52:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-06-17-
dc.identifier.citationЯковчук І. Ю. Удосконалення маркетингового планування на підприємстві в умовах цифровізації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. Н. Л. Хомюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 50 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27982-
dc.description.abstractУ роботі викладено теоретичні та методологічні основи маркетингового планування на підприємстві на прикладі конкретного господарюючого суб’єкта. Обґрунтовано теоретико-методичні підходи до маркетингового планування, а також розроблено рекомендації щодо оптимізації маркетингового планування і оцінки його ефективності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UK
dc.subjectскладові маркетингового плануванняuk_UK
dc.subjectметодичні підходи до аналізу складових та оцінки ефективності маркетингового плануванняuk_UK
dc.titleУдосконалення маркетингового планування на підприємстві в умовах цифровізаціїuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliation073 Менеджментuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра менеджментуuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakovchuk_2025.pdf973,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.