Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27982
Title: Удосконалення маркетингового планування на підприємстві в умовах цифровізації
Authors: Яковчук, Ірина Юріївна
Affiliation: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Bibliographic description (Ukraine): Яковчук І. Ю. Удосконалення маркетингового планування на підприємстві в умовах цифровізації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. Н. Л. Хомюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 50 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 18-Jun-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Хомюк, Наталія Леонідівна
Keywords: маркетингове планування
складові маркетингового планування
методичні підходи до аналізу складових та оцінки ефективності маркетингового планування
Abstract: У роботі викладено теоретичні та методологічні основи маркетингового планування на підприємстві на прикладі конкретного господарюючого суб’єкта. Обґрунтовано теоретико-методичні підходи до маркетингового планування, а також розроблено рекомендації щодо оптимізації маркетингового планування і оцінки його ефективності.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27982
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakovchuk_2025.pdf973,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.